na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
Formuła 2
Formuła 3
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2022
Sezon 2022
+
--
1.
Bahrain
2.
Bahrain 2
3.
Jeddah
4.
Jeddah 2
5.
Imola
6.
Imola 2
7.
Catalunya
8.
Catalunya 2
9.
Monte Carlo
10.
Monte Carlo 2
11.
Baku
12.
Baku 2
13.
Silverstone
14.
Silverstone 2
15.
A1-Ring
16.
A1-Ring 2
17.
Paul Ricard
18.
Paul Ricard 2
19.
Hungaroring
20.
Hungaroring 2
21.
Spa
22.
Spa 2
23.
Zandvoort
24.
Zandvoort 2
25.
Monza
26.
Monza 2
27.
Yas Marina
28.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Imola
6. Imola
KWALIFIKACJE
Imola, Imola
Długość: 4909 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Juri Vips
Hitech Grand Prix
1 : 40.221
min
EST
2.
Ayumu Iwasa
DAMS
1 : 40.378
min
J
3.
Jack Doohan
Uni-Virtuosi
1 : 40.431
min
AUS
4.
Ralph Boschung
Campos GrandPrix
1 : 40.496
min
CH
5.
Dennis Hauger
Prema Powerteam
1 : 40.572
min
NO
6.
Roy Nissany
DAMS
1 : 40.621
min
ISR
7.
Théo Pourchaire
ART GrandPrix
1 : 40.862
min
F
8.
Jehan Daruvala
Prema Powerteam
1 : 40.886
min
IND
9.
Marcus Armstrong
Hitech Grand Prix
1 : 41.004
min
NZ
10.
Logan Sargeant
Carlin
1 : 41.062
min
USA
11.
David Beckmann
Charouz
1 : 41.129
min
D
12.
Felipe Drugovich
MP Motorsport
1 : 41.131
min
BR
13.
Clement Novalak
MP Motorsport
1 : 41.173
min
F
14.
Liam Lawson
Carlin
1 : 41.199
min
NZ
15.
Enzo Fittipaldi
Charouz
1 : 41.235
min
BR
16.
Frederik Vesti
ART GrandPrix
1 : 41.434
min
DK
17.
Jake Hughes
Van Amersfoort
1 : 41.520
min
GB
18.
Amaury Cordeel
Van Amersfoort
1 : 41.592
min
B
19.
Richard Verschoor
Trident Racing
1 : 42.144
min
NL
20.
Calan Williams
Trident Racing
1 : 42.498
min
AUS
21.
Oliver Caldwell
Campos GrandPrix
1 : 42.954
min
GB
22.
Marino Sato
Uni-Virtuosi
1 : 43.311
min
J
Juri Vips
IMOLA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2022
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.