na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
Formuła 2
Formuła 3
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2022
Sezon 2022
+
--
1.
Bahrain
2.
Bahrain 2
3.
Jeddah
4.
Jeddah 2
5.
Imola
6.
Imola 2
7.
Catalunya
8.
Catalunya 2
9.
Monte Carlo
10.
Monte Carlo 2
11.
Baku
12.
Baku 2
13.
Silverstone
14.
Silverstone 2
15.
A1-Ring
16.
A1-Ring 2
17.
Paul Ricard
18.
Paul Ricard 2
19.
Hungaroring
20.
Hungaroring 2
21.
Spa
22.
Spa 2
23.
Zandvoort
24.
Zandvoort 2
25.
Monza
26.
Monza 2
27.
Yas Marina
28.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
A1-Ring
15. A1-Ring
KWALIFIKACJE
A1-Ring, Spielberg
Długość: 4326 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Marcus Armstrong
Hitech Grand Prix
1 : 14.670
min
NZ
2.
Théo Pourchaire
ART GrandPrix
1 : 14.616
min
F
3.
Richard Verschoor
Trident Racing
1 : 14.568
min
NL
4.
Jack Doohan
Uni-Virtuosi
1 : 14.318
min
AUS
5.
Felipe Drugovich
MP Motorsport
1 : 14.315
min
BR
6.
Ayumu Iwasa
DAMS
1 : 14.307
min
J
7.
Amaury Cordeel
Van Amersfoort
1 : 14.457
min
B
8.
Logan Sargeant
Carlin
1 : 14.288
min
USA
9.
Juri Vips
Hitech Grand Prix
1 : 14.158
min
EST
10.
Frederik Vesti
ART GrandPrix
1 : 14.123
min
DK
11.
Jehan Daruvala
Prema Powerteam
1 : 14.702
min
IND
12.
Enzo Fittipaldi
Charouz
1 : 14.740
min
BR
13.
Cem Bölükbasi
Charouz
1 : 14.765
min
TR
14.
Dennis Hauger
Prema Powerteam
1 : 14.794
min
NO
15.
Calan Williams
Trident Racing
1 : 14.836
min
AUS
16.
Roy Nissany
DAMS
1 : 14.895
min
ISR
17.
Marino Sato
Uni-Virtuosi
1 : 14.936
min
J
18.
Jake Hughes
Van Amersfoort
1 : 15.005
min
GB
19.
Clement Novalak
MP Motorsport
1 : 15.123
min
F
20.
Roberto Merhi
Campos GrandPrix
1 : 15.200
min
E
21.
Oliver Caldwell
Campos GrandPrix
1 : 15.656
min
GB
22.
Liam Lawson
Carlin
1 : 14.792
min
NZ
Marcus Armstrong
A1-RING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2022
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.