na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
Formuła 2
Formuła 3
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2022
Sezon 2022
+
--
1.
Bahrain
2.
Bahrain 2
3.
Jeddah
4.
Jeddah 2
5.
Imola
6.
Imola 2
7.
Catalunya
8.
Catalunya 2
9.
Monte Carlo
10.
Monte Carlo 2
11.
Baku
12.
Baku 2
13.
Silverstone
14.
Silverstone 2
15.
A1-Ring
16.
A1-Ring 2
17.
Paul Ricard
18.
Paul Ricard 2
19.
Hungaroring
20.
Hungaroring 2
21.
Spa
22.
Spa 2
23.
Zandvoort
24.
Zandvoort 2
25.
Monza
26.
Monza 2
27.
Yas Marina
28.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Silverstone
13. Silverstone
KWALIFIKACJE
Silverstone, Northampton
Długość: 5900 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Jehan Daruvala
Prema Powerteam
1 : 39.115
min
IND
2.
Enzo Fittipaldi
Charouz
1 : 39.077
min
BR
3.
Juri Vips
Hitech Grand Prix
1 : 39.013
min
EST
4.
Jack Doohan
Uni-Virtuosi
1 : 38.901
min
AUS
5.
Ayumu Iwasa
DAMS
1 : 38.734
min
J
6.
Liam Lawson
Carlin
1 : 38.625
min
NZ
7.
Théo Pourchaire
ART GrandPrix
1 : 38.553
min
F
8.
Felipe Drugovich
MP Motorsport
1 : 38.553
min
BR
9.
Frederik Vesti
ART GrandPrix
1 : 38.539
min
DK
10.
Logan Sargeant
Carlin
1 : 38.432
min
USA
11.
Marcus Armstrong
Hitech Grand Prix
1 : 39.266
min
NZ
12.
Dennis Hauger
Prema Powerteam
1 : 39.429
min
NO
13.
Jake Hughes
Van Amersfoort
1 : 39.448
min
GB
14.
Roy Nissany
DAMS
1 : 39.222
min
ISR
15.
Richard Verschoor
Trident Racing
1 : 39.492
min
NL
16.
Oliver Caldwell
Campos GrandPrix
1 : 39.580
min
GB
17.
Clement Novalak
MP Motorsport
1 : 39.660
min
F
18.
Marino Sato
Uni-Virtuosi
1 : 39.677
min
J
19.
Cem Bölükbasi
Charouz
1 : 39.691
min
TR
20.
Calan Williams
Trident Racing
1 : 39.912
min
AUS
21.
David Beckmann
Van Amersfoort
1 : 40.291
min
D
22.
Ralph Boschung
Campos GrandPrix
1 : 39.597
min
CH
Jehan Daruvala
SILVERSTONE
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2022
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.