na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
Formuła 2
Formuła 3
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2022
Sezon 2022
+
--
1.
Bahrain
2.
Bahrain 2
3.
Jeddah
4.
Jeddah 2
5.
Imola
6.
Imola 2
7.
Catalunya
8.
Catalunya 2
9.
Monte Carlo
10.
Monte Carlo 2
11.
Baku
12.
Baku 2
13.
Silverstone
14.
Silverstone 2
15.
A1-Ring
16.
A1-Ring 2
17.
Paul Ricard
18.
Paul Ricard 2
19.
Hungaroring
20.
Hungaroring 2
21.
Spa
22.
Spa 2
23.
Zandvoort
24.
Zandvoort 2
25.
Monza
26.
Monza 2
27.
Yas Marina
28.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Paul Ricard
18. Paul Ricard
KWALIFIKACJE
Paul Ricard, Le Castellet
Długość: 5842 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Logan Sargeant
Carlin
1 : 43.871
min
USA
2.
Ayumu Iwasa
DAMS
1 : 43.877
min
J
3.
Frederik Vesti
ART GrandPrix
1 : 43.900
min
DK
4.
Jack Doohan
Uni-Virtuosi
1 : 44.034
min
AUS
5.
Théo Pourchaire
ART GrandPrix
1 : 44.161
min
F
6.
Felipe Drugovich
MP Motorsport
1 : 44.241
min
BR
7.
Juri Vips
Hitech Grand Prix
1 : 44.308
min
EST
8.
Marcus Armstrong
Hitech Grand Prix
1 : 44.377
min
NZ
9.
Liam Lawson
Carlin
1 : 44.483
min
NZ
10.
Jehan Daruvala
Prema Powerteam
1 : 44.626
min
IND
11.
Richard Verschoor
Trident Racing
1 : 44.758
min
NL
12.
Marino Sato
Uni-Virtuosi
1 : 44.839
min
J
13.
Calan Williams
Trident Racing
1 : 44.918
min
AUS
14.
Roberto Merhi
Campos GrandPrix
1 : 45.101
min
E
15.
Clement Novalak
MP Motorsport
1 : 45.117
min
F
16.
David Beckmann
Van Amersfoort
1 : 45.303
min
D
17.
Dennis Hauger
Prema Powerteam
1 : 45.397
min
NO
18.
Amaury Cordeel
Van Amersfoort
1 : 45.505
min
B
19.
Enzo Fittipaldi
Charouz
1 : 45.035
min
BR
20.
Roy Nissany
DAMS
1 : 45.742
min
ISR
21.
Oliver Caldwell
Campos GrandPrix
1 : 45.743
min
GB
22.
Cem Bölükbasi
Charouz
1 : 45.773
min
TR
Logan Sargeant
PAUL RICARD
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2022
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.