na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
Formuła 2
Formuła 3
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2022
Sezon 2022
+
--
1.
Bahrain
2.
Bahrain 2
3.
Jeddah
4.
Jeddah 2
5.
Imola
6.
Imola 2
7.
Catalunya
8.
Catalunya 2
9.
Monte Carlo
10.
Monte Carlo 2
11.
Baku
12.
Baku 2
13.
Silverstone
14.
Silverstone 2
15.
A1-Ring
16.
A1-Ring 2
17.
Paul Ricard
18.
Paul Ricard 2
19.
Hungaroring
20.
Hungaroring 2
21.
Spa
22.
Spa 2
23.
Zandvoort
24.
Zandvoort 2
25.
Monza
26.
Monza 2
27.
Yas Marina
28.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Monza
25. Monza
KWALIFIKACJE
Monza, Monza
Długość: 5793 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Frederik Vesti
ART GrandPrix
1 : 32.027
min
DK
2.
Logan Sargeant
Carlin
1 : 32.023
min
USA
3.
Juri Vips
Hitech Grand Prix
1 : 31.969
min
EST
4.
Ayumu Iwasa
DAMS
1 : 31.920
min
J
5.
Jehan Daruvala
Prema Powerteam
1 : 31.882
min
IND
6.
Richard Verschoor
Trident Racing
1 : 31.859
min
NL
7.
Marcus Armstrong
Hitech Grand Prix
1 : 31.834
min
NZ
8.
Liam Lawson
Carlin
1 : 31.767
min
NZ
9.
Jack Doohan
Uni-Virtuosi
1 : 31.641
min
AUS
10.
David Beckmann
Van Amersfoort
1 : 32.192
min
D
11.
Amaury Cordeel
Van Amersfoort
1 : 32.348
min
B
12.
Felipe Drugovich
MP Motorsport
1 : 31.845
min
BR
13.
Ralph Boschung
Campos GrandPrix
1 : 32.352
min
CH
14.
Théo Pourchaire
ART GrandPrix
1 : 32.424
min
F
15.
Marino Sato
Uni-Virtuosi
1 : 32.452
min
J
16.
Enzo Fittipaldi
Charouz
1 : 32.455
min
BR
17.
Calan Williams
Trident Racing
1 : 32.652
min
AUS
18.
Luca Ghiotto
DAMS
1 : 32.854
min
I
19.
Dennis Hauger
Prema Powerteam
1 : 32.913
min
NO
20.
Oliver Caldwell
Campos GrandPrix
1 : 33.195
min
GB
21.
Clement Novalak
MP Motorsport
1 : 33.345
min
F
22.
Tatiana Calderon
Charouz
1 : 33.625
min
CO
Frederik Vesti
MONZA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2022
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.