na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
Formuła 2
Formuła 3
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2022
Sezon 2022
+
--
1.
Bahrain
2.
Bahrain 2
3.
Jeddah
4.
Jeddah 2
5.
Imola
6.
Imola 2
7.
Catalunya
8.
Catalunya 2
9.
Monte Carlo
10.
Monte Carlo 2
11.
Baku
12.
Baku 2
13.
Silverstone
14.
Silverstone 2
15.
A1-Ring
16.
A1-Ring 2
17.
Paul Ricard
18.
Paul Ricard 2
19.
Hungaroring
20.
Hungaroring 2
21.
Spa
22.
Spa 2
23.
Zandvoort
24.
Zandvoort 2
25.
Monza
26.
Monza 2
27.
Yas Marina
28.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Zandvoort
23. Zandvoort
KWALIFIKACJE
Zandvoort,
Długość: 4252 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Clement Novalak
MP Motorsport
1 : 21.559
min
F
2.
Marcus Armstrong
Hitech Grand Prix
1 : 21.454
min
NZ
3.
Juri Vips
Hitech Grand Prix
1 : 21.443
min
EST
4.
Dennis Hauger
Prema Powerteam
1 : 21.347
min
NO
5.
Liam Lawson
Carlin
1 : 21.281
min
NZ
6.
Ayumu Iwasa
DAMS
1 : 21.243
min
J
7.
Richard Verschoor
Trident Racing
1 : 21.242
min
NL
8.
Logan Sargeant
Carlin
1 : 21.241
min
USA
9.
Jack Doohan
Uni-Virtuosi
1 : 20.939
min
AUS
10.
Felipe Drugovich
MP Motorsport
1 : 20.713
min
BR
11.
Frederik Vesti
ART GrandPrix
1 : 21.580
min
DK
12.
Amaury Cordeel
Van Amersfoort
1 : 21.619
min
B
13.
Enzo Fittipaldi
Charouz
1 : 21.733
min
BR
14.
Roy Nissany
DAMS
1 : 21.738
min
ISR
15.
Marino Sato
Uni-Virtuosi
1 : 21.923
min
J
16.
Théo Pourchaire
ART GrandPrix
1 : 21.984
min
F
17.
Jehan Daruvala
Prema Powerteam
1 : 22.007
min
IND
18.
David Beckmann
Van Amersfoort
1 : 22.075
min
D
19.
Oliver Caldwell
Campos GrandPrix
1 : 22.084
min
GB
20.
Calan Williams
Trident Racing
1 : 22.122
min
AUS
21.
Ralph Boschung
Campos GrandPrix
1 : 22.399
min
CH
22.
Tatiana Calderon
Charouz
1 : 23.113
min
CO
Clement Novalak
ZANDVOORT
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2022
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.