na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
Formuła 2
Formuła 3
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2022
Sezon 2022
+
--
1.
Bahrain
2.
Bahrain 2
3.
Jeddah
4.
Jeddah 2
5.
Imola
6.
Imola 2
7.
Catalunya
8.
Catalunya 2
9.
Monte Carlo
10.
Monte Carlo 2
11.
Baku
12.
Baku 2
13.
Silverstone
14.
Silverstone 2
15.
A1-Ring
16.
A1-Ring 2
17.
Paul Ricard
18.
Paul Ricard 2
19.
Hungaroring
20.
Hungaroring 2
21.
Spa
22.
Spa 2
23.
Zandvoort
24.
Zandvoort 2
25.
Monza
26.
Monza 2
27.
Yas Marina
28.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Baku
11. Baku
KWALIFIKACJE
Baku, Baku
Długość: 6006 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Jake Hughes
Van Amersfoort
1 : 54.356
min
GB
2.
Frederik Vesti
ART GrandPrix
1 : 54.247
min
DK
3.
Jehan Daruvala
Prema Powerteam
1 : 54.201
min
IND
4.
Logan Sargeant
Carlin
1 : 54.194
min
USA
5.
Richard Verschoor
Trident Racing
1 : 54.029
min
NL
6.
Felipe Drugovich
MP Motorsport
1 : 54.000
min
BR
7.
Marcus Armstrong
Hitech Grand Prix
1 : 53.977
min
NZ
8.
Dennis Hauger
Prema Powerteam
1 : 53.973
min
NO
9.
Liam Lawson
Carlin
1 : 53.925
min
NZ
10.
Juri Vips
Hitech Grand Prix
1 : 53.762
min
EST
11.
Jack Doohan
Uni-Virtuosi
1 : 54.363
min
AUS
12.
Théo Pourchaire
ART GrandPrix
1 : 54.440
min
F
13.
Ayumu Iwasa
DAMS
1 : 54.483
min
J
14.
Roy Nissany
DAMS
1 : 54.727
min
ISR
15.
Marino Sato
Uni-Virtuosi
1 : 54.732
min
J
16.
Enzo Fittipaldi
Charouz
1 : 54.738
min
BR
17.
Calan Williams
Trident Racing
1 : 55.010
min
AUS
18.
Ralph Boschung
Campos GrandPrix
1 : 55.140
min
CH
19.
Amaury Cordeel
Van Amersfoort
1 : 55.321
min
B
20.
Clement Novalak
MP Motorsport
1 : 55.456
min
F
21.
Cem Bölükbasi
Charouz
1 : 55.732
min
TR
22.
Oliver Caldwell
Campos GrandPrix
1 : 56.247
min
GB
Jake Hughes
BAKU
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2022
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.