na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
Formuła 2
Formuła 3
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2022
Sezon 2022
+
--
1.
Bahrain
2.
Bahrain 2
3.
Jeddah
4.
Jeddah 2
5.
Imola
6.
Imola 2
7.
Catalunya
8.
Catalunya 2
9.
Monte Carlo
10.
Monte Carlo 2
11.
Baku
12.
Baku 2
13.
Silverstone
14.
Silverstone 2
15.
A1-Ring
16.
A1-Ring 2
17.
Paul Ricard
18.
Paul Ricard 2
19.
Hungaroring
20.
Hungaroring 2
21.
Spa
22.
Spa 2
23.
Zandvoort
24.
Zandvoort 2
25.
Monza
26.
Monza 2
27.
Yas Marina
28.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Bahrain
2. Bahrain
KWALIFIKACJE
Bahrain, Manama
Długość: 5412 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Jack Doohan
Uni-Virtuosi
1 : 40.542
min
AUS
2.
Théo Pourchaire
ART GrandPrix
1 : 40.683
min
F
3.
Juri Vips
Hitech Grand Prix
1 : 40.755
min
EST
4.
Logan Sargeant
Carlin
1 : 40.760
min
USA
5.
Ralph Boschung
Campos GrandPrix
1 : 41.000
min
CH
6.
Liam Lawson
Carlin
1 : 41.100
min
NZ
7.
Jehan Daruvala
Prema Powerteam
1 : 41.115
min
IND
8.
Jake Hughes
Van Amersfoort
1 : 41.121
min
GB
9.
Richard Verschoor
Trident Racing
1 : 41.178
min
NL
10.
Felipe Drugovich
MP Motorsport
1 : 41.210
min
BR
11.
Roy Nissany
DAMS
1 : 41.218
min
ISR
12.
Calan Williams
Trident Racing
1 : 41.313
min
AUS
13.
Marcus Armstrong
Hitech Grand Prix
1 : 41.354
min
NZ
14.
Marino Sato
Uni-Virtuosi
1 : 41.374
min
J
15.
Dennis Hauger
Prema Powerteam
1 : 41.509
min
NO
16.
Enzo Fittipaldi
Charouz
1 : 41.529
min
BR
17.
Oliver Caldwell
Campos GrandPrix
1 : 41.752
min
GB
18.
Clement Novalak
MP Motorsport
1 : 41.865
min
F
19.
Frederik Vesti
ART GrandPrix
1 : 42.083
min
DK
20.
Cem Bölükbasi
Charouz
1 : 42.089
min
TR
21.
Amaury Cordeel
Van Amersfoort
1 : 42.880
min
B
22.
Ayumu Iwasa
DAMS
0 : 00.000
min
J
Jack Doohan
BAHRAIN
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2022
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.