na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
Formuła 2
Formuła 3
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2022
Sezon 2022
+
--
1.
Bahrain
2.
Bahrain 2
3.
Jeddah
4.
Jeddah 2
5.
Imola
6.
Imola 2
7.
Catalunya
8.
Catalunya 2
9.
Monte Carlo
10.
Monte Carlo 2
11.
Baku
12.
Baku 2
13.
Silverstone
14.
Silverstone 2
15.
A1-Ring
16.
A1-Ring 2
17.
Paul Ricard
18.
Paul Ricard 2
19.
Hungaroring
20.
Hungaroring 2
21.
Spa
22.
Spa 2
23.
Zandvoort
24.
Zandvoort 2
25.
Monza
26.
Monza 2
27.
Yas Marina
28.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Hungaroring
19. Hungaroring
KWALIFIKACJE
Hungaroring, Budapeszt
Długość: 4381 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Jack Doohan
Uni-Virtuosi
1 : 28.691
min
AUS
2.
Enzo Fittipaldi
Charouz
1 : 28.686
min
BR
3.
Dennis Hauger
Prema Powerteam
1 : 28.604
min
NO
4.
Frederik Vesti
ART GrandPrix
1 : 28.562
min
DK
5.
Juri Vips
Hitech Grand Prix
1 : 28.391
min
EST
6.
Logan Sargeant
Carlin
1 : 28.381
min
USA
7.
Théo Pourchaire
ART GrandPrix
1 : 28.359
min
F
8.
Felipe Drugovich
MP Motorsport
1 : 28.340
min
BR
9.
Marcus Armstrong
Hitech Grand Prix
1 : 28.311
min
NZ
10.
Ayumu Iwasa
DAMS
1 : 27.930
min
J
11.
Liam Lawson
Carlin
1 : 28.750
min
NZ
12.
Jehan Daruvala
Prema Powerteam
1 : 28.786
min
IND
13.
Oliver Caldwell
Campos GrandPrix
1 : 28.803
min
GB
14.
Richard Verschoor
Trident Racing
1 : 28.849
min
NL
15.
Marino Sato
Uni-Virtuosi
1 : 29.018
min
J
16.
Cem Bölükbasi
Charouz
1 : 29.102
min
TR
17.
David Beckmann
Van Amersfoort
1 : 29.343
min
D
18.
Calan Williams
Trident Racing
1 : 29.346
min
AUS
19.
Clement Novalak
MP Motorsport
1 : 29.481
min
F
20.
Roberto Merhi
Campos GrandPrix
1 : 29.547
min
E
21.
Roy Nissany
DAMS
1 : 29.606
min
ISR
22.
Amaury Cordeel
Van Amersfoort
1 : 29.792
min
B
Jack Doohan
HUNGARORING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2022
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.