na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
Formuła 2
Formuła 3
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2022
Sezon 2022
+
--
1.
Bahrain
2.
Bahrain 2
3.
Jeddah
4.
Jeddah 2
5.
Imola
6.
Imola 2
7.
Catalunya
8.
Catalunya 2
9.
Monte Carlo
10.
Monte Carlo 2
11.
Baku
12.
Baku 2
13.
Silverstone
14.
Silverstone 2
15.
A1-Ring
16.
A1-Ring 2
17.
Paul Ricard
18.
Paul Ricard 2
19.
Hungaroring
20.
Hungaroring 2
21.
Spa
22.
Spa 2
23.
Zandvoort
24.
Zandvoort 2
25.
Monza
26.
Monza 2
27.
Yas Marina
28.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Spa
22. Spa
KWALIFIKACJE
Spa, Spa-Francorchamps
Długość: 6973 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Felipe Drugovich
MP Motorsport
1 : 58.232
min
BR
2.
Enzo Fittipaldi
Charouz
1 : 58.615
min
BR
3.
Logan Sargeant
Carlin
1 : 58.781
min
USA
4.
Jack Doohan
Uni-Virtuosi
1 : 58.783
min
AUS
5.
David Beckmann
Van Amersfoort
1 : 58.797
min
D
6.
Liam Lawson
Carlin
1 : 58.976
min
NZ
7.
Richard Verschoor
Trident Racing
1 : 59.018
min
NL
8.
Théo Pourchaire
ART GrandPrix
1 : 59.061
min
F
9.
Jehan Daruvala
Prema Powerteam
1 : 59.114
min
IND
10.
Ralph Boschung
Campos GrandPrix
1 : 59.126
min
CH
11.
Dennis Hauger
Prema Powerteam
1 : 59.161
min
NO
12.
Marcus Armstrong
Hitech Grand Prix
1 : 59.177
min
NZ
13.
Ayumu Iwasa
DAMS
1 : 59.179
min
J
14.
Frederik Vesti
ART GrandPrix
1 : 59.284
min
DK
15.
Roy Nissany
DAMS
1 : 59.302
min
ISR
16.
Clement Novalak
MP Motorsport
1 : 59.380
min
F
17.
Marino Sato
Uni-Virtuosi
1 : 59.523
min
J
18.
Calan Williams
Trident Racing
1 : 59.526
min
AUS
19.
Lirim Zendeli
Campos GrandPrix
1 : 59.704
min
D
20.
Amaury Cordeel
Van Amersfoort
1 : 59.820
min
B
21.
Tatiana Calderon
Charouz
1 : 00.531
min
CO
22.
Juri Vips
Hitech Grand Prix
1 : 36.671
min
EST
Felipe Drugovich
SPA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2022
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.