Autodrom Główna Kontakt Agencja
 
 FORMUŁA 1 Sezon 2024
 Sezon 2024
--

F1 Bilety
F1 Wiadomości
F1 Sezony
F1 Mistrzowie
F1 Technika
F1 Baza Wyników
..
Kalendarz
FAQ
Pomoc do sklepu

Pomoc do sklepu

Właścicielem sklepu internetowego znajdującego się pod adresem www.Autodrom.pl jest:

Agencja Wyścigowa Autodrom
02-904 Warszawa

e-mail: info[at]autodrom.pl
Dane osobowe zarejestrowanych Klientów naszego sklepu są poufne i ograniczone do niezbędnego minimum.

Podczas pierwszej rejestracji, nasi Klienci wypełniają bezpieczny formularz zgłoszeniowy, w którym przekazują nam podstawowe dane osobowe, takie jak imię i nazwisko, adres zamieszkania, niezbędne do poprawnej komunikacji i realizacji zamówień. Informacje te nigdy nie są udostępniane osobom trzecim.

Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. „o ochronie danych osobowych” sklep Autodrom.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych swoich Klientów i wykorzystywania ich wyłącznie w celu realizacji zamówień i informowania ich o oferowanych przez nas produktach.
Ponadto Klient ma prawo do wglądu, poprawiania i aktualizacji swoich danych.
Sklep Autodrom.pl zapewnia poufność przekazywanych nam danych dzięki zastosowaniu protokołu SSL. Protokół SSL to cyfrowy certyfikat, potwierdzający autentyczność danej witryny internetowej, szyfrujący zarazem informacje wysyłane do serwera za pomocą technologii Secure Sockets Layer (SSL).

Stosowany przez nas RapidSSL to wysokiej jakości 128/256*-bitowy certyfikat SSL, gwarantujący maksimum bezpieczeństwa. Certyfikat ten jest potwierdzeniem rzetelności i profesjonalizmu naszego sklepu oraz dbałości i troski o dobro naszych Klientów.
Dzięki temu masz świadomość, że Twoje zakupy są bezpieczne.
Wybierając jedną z bezgotówkowych form zapłaty za zakupiony u nas towar, możesz być pewny, iż Twoje pieniądze są w pełni bezpieczne.

Dane dotyczące numerów kart kredytowych naszych Klientów nigdy nie trafiają do sklepu. Klient po wybraniu jednej z najdogodniejszych dla siebie form płatności przekierowywany zostaje na stronę dotyczącą przelewów w swoim banku lub do serwisu "Platnosci.pl", gdzie
dokonywane są transakcje kartą kredytową. System ten to szybkie, nowoczesne, a co najważniejsze pewne rozwiązanie w zakresie bezgotówkowego rozliczania transakcji internetowych.

System "Platnsoci.pl" gwarantuje, że obsługiwane transakcje mają najwyższy poziom bezpieczeństwa!

Jeśli chcesz dowiedzieć się wiecj na temat transakcji w systemie "Platnosci.pl" wejdź na stronę www.platnosci.pl.

Najnowsze metody szyfrowania przesyłu danych (SSL 128 bitów), w połączeniu ze światowej klasy platformą sprzętową gwarantują niezawodność dokonywanych operacji. Wszystkie transakcje poddawane są monitoringowi.
Za zamówione bilety w sklepie internetowym Autodrom.pl można dokonywać płatności tylko w formie bezgotówkowej.

Dostępne sa następujące metody płatności:
- za pomocą karty kredytowej (VISA);
- elektronicznym przelewem za pomocą wybranego banku.

Jeśli posiadasz konto w Banku Zachodnim WBK z aktywnymi usługami bankowości elektronicznej, to Przelew24 jest aktywny i można z niego korzystać. Płatności realizowane z jego pomocą są dla Klientów sklepu bezpłatne.

Płatność z Inteligo umożliwia dokonywanie bezpiecznych, szybkich i bezprowizyjnych transakcji wprost z Twojego konta Inteligo. Płacisz bez potrzeby ujawniania numeru swojej karty, a przelew nic Cię nie kosztuje.

Jeśli posiadasz konto w mBanku, za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić za pomocą przelewu. Po wybraniu formy płatności mTransferem zostaniesz przeniesieni na strony mBanku, gdzie po zalogowaniu się będziesz mógł zlecić automatyczną płatność. Płatność mTransfererem jest wolna od jakichkolwiek opłat, wszelkie koszty obsługi pokrywa nasz sklep.

Dzięki MultiTransferowi chcąc zrealizować transakcję w internecie, nie musisz wpisywać danych odbiorcy i numeru jego rachunku. Po wybraniu tej formy płatności, zostaniesz przekierowany na strony MultiBanku, gdzie po zalogowaniu będziesz mógł zlecić automatyczną płatność.
Jeżeli robisz zakupy w sklepie Autodrom.pl po raz pierwszy, wówczas musisz się zarejestrować.

Można to zrobić na dwa sposoby: albo podczas dokonywania zakupów w sklepie kolejny krok wyświetli odpowiedni formularz w celach rejestracji, bądź bez kupowania czegokolwiek, za pomocą przycisku "Rejestracja" znajdującego się po prawej stronie tuż pod obrazkiem koszyka. Klikając tam zostaniesz przeniesiony do bezpiecznego formularza zgłoszeniowego.

W obu przypadkach wymagane jest podanie danych osobowych (pola oznaczone gwiazdką), które są poufne i ograniczone do niezbędnego minimum. Formularz ten należy uzupełnić bardzo dokładnie.

Po wpisaniu swoich danych, adresu pocztowego oraz adresu mailowego i hasła, zatwierdzasz operację klawiszem "Rejestracja". Na ekranie w prawym górnym rogu nad obrazkiem koszyka pojawi się imię i nazwisko.

Aby kontynuować zakupy wystarczy wybrać określone produkty z kategorii umieszczonych po lewej stronie.
Na stronie głównej sklepu po prawej stronie pod obrazkiem koszyka znajduje się przycisk "Logowanie". Po kliknięciu na stronie do logowania, tuż pod polem do wpisania hasła znajduje się link: "Zapomniałem hasło!". Należy kliknąć ten link, a następnie w puste pole należy wpisać swój adres mailowy, na który zostanie wysłana wiadomość zawierającą hasło tymczasowe.
Dzięki niemu będziesz mógł się zalogować do swojego profilu i zmienić hasło na nowe.
Nie. Cena wyświetlana obok każdego produktu określa jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia.
NIE. Dokonane zamówienia zależą od dostępności biletów u organizatora, który stosuje zasadę kolejności zamówień. Nie można zamówić określonego numeru.
TAK. Regulamin musi zostać zaakceptowany przez kupującego w sklepie Autodrom.pl. Oznacza to, że znane mu są wszystkie warunki sprzedaży i rezerwacji biletów.
Prawdopodobnie został błędnie podany adres email podczas rejestracji w serwisie lub źle złożone zamówienie.

W razie problemu prosimy o kontakt telefoniczny w dni powszednie w godzinach 9:00-17:00 pod numerem stacjonarnym (22) 39 83 107 lub komórkowym 691 228 809.
Zamówione przez klienta bilety są wysyłane kurierem nie wcześniej niż dwa tygodnie przed rozpoczęciem imprezy.

Nie jest możliwe wcześniejsze wysłanie biletów do klienta ponieważ organizatorzy imprez ze względów bezpieczeństwa i handlowych drukują bilety dopiero 3-4 tygodnie przed imprezą.
Koszt wysyłki uzależniony jest od miejsca docelowego (Polska, poza Polską), a także ilości zamówionych biletów.

Całkowity koszt wysyłki przedstawiony jest na końcowym zamówieniu i można go sprawdzić jeszcze przed wyborem i dokonaniem płatności w sklepie.
TAK. Podczas składania zamówienia można podać adres dostarczenia zamówienia. Proszę jednak wziąć pod uwagę fakt, że bilety dostarczane są kurierem i w przypadku dłuższej nieobecności osoby pod tym adresem bilet nie zostanie odebrany.
Proszę skontaktować się z nami telefonicznie lub poprzez email. Wszelkie reklamacje dotyczące zamówionego biletu będą rozpatrywane niezwłocznie.

Jednocześnie przypominamy, że nie jest możliwe anulowanie, odesłanie ani zamiana odebranego już biletu. Sklep Autodrom.pl nie odpowiada za wybór dokonany przez Klienta ani za zmiany w harmonogramie imprezy dokonywane przez organizatora.
W razie jakichkolwiek pytań, wątpliwości lub sugestii zapraszamy do kontaktu z nami za pomocą poczty elektronicznej.




****
 
 

GŁÓWNA :: O AGENCJI :: WSPÓŁPRACA :: FAQ :: KALENDARZ :: KONTAKT