na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2013
Sezon 2013
+
--
1.
Sepang
2.
Sepang 2
3.
Bahrain
4.
Bahrain 2
5.
Catalunya
6.
Catalunya 2
7.
Monte Carlo
8.
Monte Carlo 2
9.
Silverstone
10.
Silverstone 2
11.
Nürburgring
12.
Nürburgring 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Spa
16.
Spa 2
17.
Monza
18.
Monza 2
19.
Singapur
20.
Singapur 2
21.
Yas Marina
22.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Catalunya
5. Catalunya
KWALIFIKACJE
Catalunya, Barcelona
Długość: 4655 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Marcus Ericsson
DAMS
1 : 28.706
min
S
2.
Stéphane Richelmi
DAMS
1 : 28.871
min
MC
3.
Felipe Nasr
Carlin
1 : 29.152
min
BR
4.
Sam Bird
Russian Time
1 : 29.188
min
GB
5.
Stefano Coletti
Rapax
1 : 29.213
min
I
6.
Fabio Leimer
Racing Engineering
1 : 29.293
min
CH
7.
James Calado
ART GrandPrix
1 : 29.318
min
GB
8.
Robin Frijns
Hilmer Motorsport
1 : 29.321
min
NL
9.
Kevin Ceccon
Trident Racing
1 : 29.424
min
I
10.
Kevin Giovesi
Lazarus
1 : 29.425
min
I
11.
Jolyon Palmer
Carlin
1 : 29.609
min
GB
12.
Daniel Abt
ART GrandPrix
1 : 29.668
min
D
13.
Sergio Canamasas
Caterham
1 : 29.685
min
E
14.
Tom Dillmann
Russian Time
1 : 29.739
min
F
15.
Jon Lancaster
Hilmer Motorsport
1 : 29.759
min
GB
16.
Jake Rosenzweig
Addax
1 : 29.792
min
USA
17.
Alexander Rossi
Caterham
1 : 29.804
min
USA
18.
Julian Leal
Racing Engineering
1 : 29.824
min
CO
19.
Mitch Evans
Arden
1 : 29.936
min
NZ
20.
Rene Binder
Lazarus
1 : 29.956
min
A
21.
Nathanaël Berthon
Trident Racing
1 : 29.969
min
NL
22.
Rio Haryanto
Addax
1 : 30.020
min
RI
23.
Johnny Cecotto Jr
Arden
1 : 30.025
min
YV
24.
Simon Trummer
Rapax
1 : 30.025
min
CH
25.
Adrian Quaife-Hobbs
MP Motorsport
1 : 30.763
min
GB
26.
Daniel de Jong
MP Motorsport
1 : 30.773
min
NL
Marcus Ericsson
CATALUNYA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2013
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.