na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2013
Sezon 2013
+
--
1.
Sepang
2.
Sepang 2
3.
Bahrain
4.
Bahrain 2
5.
Catalunya
6.
Catalunya 2
7.
Monte Carlo
8.
Monte Carlo 2
9.
Silverstone
10.
Silverstone 2
11.
Nürburgring
12.
Nürburgring 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Spa
16.
Spa 2
17.
Monza
18.
Monza 2
19.
Singapur
20.
Singapur 2
21.
Yas Marina
22.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Monza
18. Monza
KWALIFIKACJE
Monza, Monza
Długość: 5793 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Alexander Rossi
Caterham
1 : P8
min
USA
2.
Adrian Quaife-Hobbs
Hilmer Motorsport
1 : P7
min
GB
3.
James Calado
ART GrandPrix
1 : P6
min
GB
4.
Julian Leal
Racing Engineering
1 : P5
min
CO
5.
Stéphane Richelmi
DAMS
1 : P4
min
MC
6.
Tom Dillmann
Russian Time
1 : P3
min
F
7.
Sam Bird
Russian Time
1 : P2
min
GB
8.
Fabio Leimer
Racing Engineering
1 : P1
min
CH
9.
Sergio Canamasas
Caterham
1 : P9
min
E
10.
Vittorio Ghirelli
Lazarus
1 : P10
min
I
11.
Daniel de Jong
MP Motorsport
1 : P11
min
NL
12.
Johnny Cecotto Jr
Arden
1 : P12
min
YV
13.
Jon Lancaster
Hilmer Motorsport
1 : P13
min
GB
14.
Rio Haryanto
Addax
1 : P14
min
RI
15.
Sergio Campana
Trident Racing
1 : P15
min
I
16.
Rene Binder
Lazarus
1 : P16
min
A
17.
Daniel Abt
ART GrandPrix
1 : P17
min
D
18.
Dani Clos
MP Motorsport
1 : P18
min
E
19.
Stefano Coletti
Rapax
1 : P19
min
I
20.
Felipe Nasr
Carlin
1 : P20
min
BR
21.
Marcus Ericsson
DAMS
1 : P21
min
S
22.
Jolyon Palmer
Carlin
1 : P22
min
GB
23.
Jake Rosenzweig
Addax
1 : P23
min
USA
24.
Mitch Evans
Arden
1 : P24
min
NZ
25.
Simon Trummer
Rapax
1 : P25
min
CH
26.
Nathanaël Berthon
Trident Racing
1 : P26
min
NL
Alexander Rossi
MONZA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2013
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.