na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2013
Sezon 2013
+
--
1.
Sepang
2.
Sepang 2
3.
Bahrain
4.
Bahrain 2
5.
Catalunya
6.
Catalunya 2
7.
Monte Carlo
8.
Monte Carlo 2
9.
Silverstone
10.
Silverstone 2
11.
Nürburgring
12.
Nürburgring 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Spa
16.
Spa 2
17.
Monza
18.
Monza 2
19.
Singapur
20.
Singapur 2
21.
Yas Marina
22.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Monza
17. Monza
KWALIFIKACJE
Monza, Monza
Długość: 5793 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Sam Bird
Russian Time
1 : 31.788
min
GB
2.
Fabio Leimer
Racing Engineering
1 : 31.822
min
CH
3.
Jolyon Palmer
Carlin
1 : 31.843
min
GB
4.
Marcus Ericsson
DAMS
1 : 31.915
min
S
5.
Tom Dillmann
Russian Time
1 : 31.949
min
F
6.
Stefano Coletti
Rapax
1 : 31.993
min
I
7.
James Calado
ART GrandPrix
1 : 32.033
min
GB
8.
Jake Rosenzweig
Addax
1 : 32.100
min
USA
9.
Simon Trummer
Rapax
1 : 32.164
min
CH
10.
Stéphane Richelmi
DAMS
1 : 32.168
min
MC
11.
Felipe Nasr
Carlin
1 : 32.381
min
BR
12.
Rio Haryanto
Addax
1 : 32.384
min
RI
13.
Julian Leal
Racing Engineering
1 : 32.398
min
CO
14.
Alexander Rossi
Caterham
1 : 32.447
min
USA
15.
Adrian Quaife-Hobbs
Hilmer Motorsport
1 : 32.462
min
GB
16.
Mitch Evans
Arden
1 : 32.481
min
NZ
17.
Nathanaël Berthon
Trident Racing
1 : 32.554
min
NL
18.
Daniel Abt
ART GrandPrix
1 : 32.627
min
D
19.
Johnny Cecotto Jr
Arden
1 : 32.650
min
YV
20.
Daniel de Jong
MP Motorsport
1 : 32.751
min
NL
21.
Sergio Campana
Trident Racing
1 : 33.195
min
I
22.
Rene Binder
Lazarus
1 : 33.292
min
A
23.
Vittorio Ghirelli
Lazarus
1 : 33.405
min
I
24.
Sergio Canamasas
Caterham
1 : 34.963
min
E
25.
Jon Lancaster
Hilmer Motorsport
1 : 32.482
min
GB
26.
Dani Clos
MP Motorsport
1 : 00.000
min
E
Sam Bird
MONZA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2013
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.