na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2013
Sezon 2013
+
--
1.
Sepang
2.
Sepang 2
3.
Bahrain
4.
Bahrain 2
5.
Catalunya
6.
Catalunya 2
7.
Monte Carlo
8.
Monte Carlo 2
9.
Silverstone
10.
Silverstone 2
11.
Nürburgring
12.
Nürburgring 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Spa
16.
Spa 2
17.
Monza
18.
Monza 2
19.
Singapur
20.
Singapur 2
21.
Yas Marina
22.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Singapur
19. Singapur
KWALIFIKACJE
Singapur, Singapur
Długość: 5067 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Jolyon Palmer
Carlin
1 : 53.600
min
GB
2.
Felipe Nasr
Carlin
1 : 53.852
min
BR
3.
Fabio Leimer
Racing Engineering
1 : 53.870
min
CH
4.
Alexander Rossi
Caterham
1 : 54.285
min
USA
5.
Stéphane Richelmi
DAMS
1 : 54.403
min
MC
6.
Tom Dillmann
Russian Time
1 : 54.695
min
F
7.
Sergio Canamasas
Caterham
1 : 54.812
min
E
8.
James Calado
ART GrandPrix
1 : 54.822
min
GB
9.
Marcus Ericsson
DAMS
1 : 54.987
min
S
10.
Sam Bird
Russian Time
1 : 55.163
min
GB
11.
Stefano Coletti
Rapax
1 : 55.251
min
I
12.
Nathanaël Berthon
Trident Racing
1 : 55.567
min
NL
13.
Dani Clos
MP Motorsport
1 : 55.784
min
E
14.
Julian Leal
Racing Engineering
1 : 55.268
min
CO
15.
Rene Binder
Lazarus
1 : 55.880
min
A
16.
Johnny Cecotto Jr
Arden
1 : 55.683
min
YV
17.
Daniel Abt
ART GrandPrix
1 : 56.048
min
D
18.
Adrian Quaife-Hobbs
Hilmer Motorsport
1 : 56.057
min
GB
19.
Jake Rosenzweig
Addax
1 : 56.114
min
USA
20.
Jon Lancaster
Hilmer Motorsport
1 : 56.210
min
GB
21.
Vittorio Ghirelli
Lazarus
1 : 56.333
min
I
22.
Rio Haryanto
Addax
1 : 56.753
min
RI
23.
Simon Trummer
Rapax
1 : 57.153
min
CH
24.
Daniel de Jong
MP Motorsport
1 : 57.560
min
NL
25.
Gianmarco Raimondo
Trident Racing
1 : 57.837
min
CDN
26.
Mitch Evans
Arden
2 : 29.069
min
NZ
Jolyon Palmer
SINGAPUR
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2013
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.