na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Seria GP2
Sezon
2013
Sezon 2013
+
--
1.
Sepang
2.
Sepang 2
3.
Bahrain
4.
Bahrain 2
5.
Catalunya
6.
Catalunya 2
7.
Monte Carlo
8.
Monte Carlo 2
9.
Silverstone
10.
Silverstone 2
11.
Nürburgring
12.
Nürburgring 2
13.
Hungaroring
14.
Hungaroring 2
15.
Spa
16.
Spa 2
17.
Monza
18.
Monza 2
19.
Singapur
20.
Singapur 2
21.
Yas Marina
22.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Spa
15. Spa
KWALIFIKACJE
Spa, Spa-Francorchamps
Długość: 6973 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Sam Bird
Russian Time
1 : 56.957
min
GB
2.
Fabio Leimer
Racing Engineering
1 : 57.156
min
CH
3.
James Calado
ART GrandPrix
1 : 57.404
min
GB
4.
Marcus Ericsson
DAMS
1 : 57.538
min
S
5.
Alexander Rossi
Caterham
1 : 57.578
min
USA
6.
Nathanaël Berthon
Trident Racing
1 : 57.588
min
NL
7.
Jolyon Palmer
Carlin
1 : 57.691
min
GB
8.
Stéphane Richelmi
DAMS
1 : 57.802
min
MC
9.
Felipe Nasr
Carlin
1 : 57.839
min
BR
10.
Robin Frijns
Hilmer Motorsport
1 : 57.881
min
NL
11.
Julian Leal
Racing Engineering
1 : 57.924
min
CO
12.
Tom Dillmann
Russian Time
1 : 57.950
min
F
13.
Mitch Evans
Arden
1 : 58.271
min
NZ
14.
Simon Trummer
Rapax
1 : 58.384
min
CH
15.
Dani Clos
MP Motorsport
1 : 58.385
min
E
16.
Johnny Cecotto Jr
Arden
1 : 58.419
min
YV
17.
Rio Haryanto
Addax
1 : 58.463
min
RI
18.
Adrian Quaife-Hobbs
Hilmer Motorsport
1 : 58.534
min
GB
19.
Sergio Canamasas
Caterham
1 : 57.804
min
E
20.
Stefano Coletti
Rapax
1 : 58.618
min
I
21.
Daniel de Jong
MP Motorsport
1 : 58.789
min
NL
22.
Rene Binder
Lazarus
1 : 58.803
min
A
23.
Vittorio Ghirelli
Lazarus
1 : 58.831
min
I
24.
Daniel Abt
ART GrandPrix
1 : 59.022
min
D
25.
Jake Rosenzweig
Addax
1 : 59.253
min
USA
26.
Ricardo Teixeira
Trident Racing
1 : 17.528
min
P
Sam Bird
SPA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2013
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.