na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Aragon
2.
Aragon 2
3.
Spa
4.
Spa 2
5.
Monza
6.
Monza 2
7.
Monte Carlo
8.
Nürburgring
9.
Nürburgring 2
10.
Hungaroring
11.
Hungaroring 2
12.
Silverstone
13.
Silverstone 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Catalunya
17.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Nürburgring
8. Nürburgring
KWALIFIKACJE
Nürburgring, Nürburg
Długość: 5148 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Robert Wickens
Carlin
1 : 44.782
min
CDN
2.
Alexander Rossi
Fortec
1 : 45.147
min
USA
3.
Kevin Korjus
Tech1
1 : 45.415
min
EST
4.
Daniel Ricciardo
ISR
1 : 45.467
min
AUS
5.
Jean Eric Vergne
Carlin
1 : 45.578
min
F
6.
Cesar Ramos
Fortec
1 : 45.776
min
BR
7.
Nathanaël Berthon
ISR
1 : 45.815
min
NL
8.
Fairuz Fauzy
Mofaz
1 : 45.822
min
MAL
9.
Nelson Panciatici
KMP Group
1 : 46.276
min
F
10.
André Negrao
Draco Racing
1 : 46.434
min
BR
11.
Walter Grubmuller
P1 Motorsport
1 : 46.435
min
A
12.
Brendon Hartley
Gravity-Charouz
1 : 46.493
min
NZ
13.
Sergio Canamasas
BVM Target
1 : 46.506
min
E
14.
Jake Rosenzweig
Mofaz
1 : 46.512
min
USA
15.
Oliver Webb
Pons Racing
1 : 46.552
min
GB
16.
Albert Costa
Espilon Euskadi
1 : 46.573
min
E
17.
Daniil Move
P1 Motorsport
1 : 46.576
min
RUS
18.
Sten Pentus
Espilon Euskadi
1 : 46.754
min
EST
19.
Arthur Pic
Tech1
1 : 46.821
min
F
20.
Jan Charouz
Gravity-Charouz
1 : 46.901
min
CZ
21.
Daniel Zampieri
BVM Target
1 : 46.968
min
I
22.
Anton Nebylitskiy
KMP Group
1 : 47.037
min
RUS
23.
Michael Herck
Pons Racing
1 : 47.353
min
RO
24.
Stéphane Richelmi
Draco Racing
1 : 47.455
min
MC
25.
Daniel de Jong
Comtec
1 : 47.666
min
NL
26.
Daniel McKenzie
Comtec
1 : 48.457
min
GB
Robert Wickens
NüRBURGRING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.