na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Aragon
2.
Aragon 2
3.
Spa
4.
Spa 2
5.
Monza
6.
Monza 2
7.
Monte Carlo
8.
Nürburgring
9.
Nürburgring 2
10.
Hungaroring
11.
Hungaroring 2
12.
Silverstone
13.
Silverstone 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Catalunya
17.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Hungaroring
11. Hungaroring
KWALIFIKACJE
Hungaroring, Budapeszt
Długość: 4381 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Sergio Canamasas
BVM Target
1 : 32.826
min
E
2.
Jean Eric Vergne
Carlin
1 : 33.037
min
F
3.
Adam Carroll
P1 Motorsport
1 : 33.079
min
GB
4.
Alexander Rossi
Fortec
1 : 33.238
min
USA
5.
Brendon Hartley
Gravity-Charouz
1 : 33.283
min
NZ
6.
Arthur Pic
Tech1
1 : 33.447
min
F
7.
Daniel Zampieri
BVM Target
1 : 33.456
min
I
8.
Albert Costa
Espilon Euskadi
1 : 33.585
min
E
9.
Robert Wickens
Carlin
1 : 33.592
min
CDN
10.
Mikhail Aleshin
KMP Group
1 : 33.660
min
RUS
11.
Nelson Panciatici
KMP Group
1 : 33.807
min
F
12.
Jake Rosenzweig
Mofaz
1 : 33.831
min
USA
13.
Daniel Ricciardo
ISR
1 : 33.854
min
AUS
14.
Marcos Martinez
Pons Racing
1 : 33.889
min
E
15.
Jan Charouz
Gravity-Charouz
1 : 33.931
min
CZ
16.
Sten Pentus
Espilon Euskadi
1 : 33.987
min
EST
17.
Daniil Move
P1 Motorsport
1 : 34.008
min
RUS
18.
Nathanaël Berthon
ISR
1 : 34.020
min
NL
19.
André Negrao
Draco Racing
1 : 34.037
min
BR
20.
Daniel McKenzie
Comtec
1 : 34.076
min
GB
21.
Stéphane Richelmi
Draco Racing
1 : 34.158
min
MC
22.
Daniel de Jong
Comtec
1 : 34.206
min
NL
23.
Kevin Korjus
Tech1
1 : 34.216
min
EST
24.
Cesar Ramos
Fortec
1 : 34.220
min
BR
25.
Fairuz Fauzy
Mofaz
1 : 34.241
min
MAL
26.
Oliver Webb
Pons Racing
1 : 34.269
min
GB
Sergio Canamasas
HUNGARORING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.