na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Aragon
2.
Aragon 2
3.
Spa
4.
Spa 2
5.
Monza
6.
Monza 2
7.
Monte Carlo
8.
Nürburgring
9.
Nürburgring 2
10.
Hungaroring
11.
Hungaroring 2
12.
Silverstone
13.
Silverstone 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Catalunya
17.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Paul Ricard
15. Paul Ricard
KWALIFIKACJE
Paul Ricard, Le Castellet
Długość: 5842 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Jean Eric Vergne
Carlin
2 : 13.142
min
F
2.
Alexander Rossi
Fortec
2 : 13.956
min
USA
3.
Daniel Ricciardo
ISR
2 : 13.981
min
AUS
4.
Jake Rosenzweig
Mofaz
2 : 14.739
min
USA
5.
Nick Yelloly
Pons Racing
2 : 14.750
min
GB
6.
Nelson Panciatici
KMP Group
2 : 14.752
min
F
7.
Robert Wickens
Carlin
2 : 14.889
min
CDN
8.
Daniel de Jong
Comtec
2 : 14.989
min
NL
9.
Albert Costa
Espilon Euskadi
2 : 15.005
min
E
10.
Daniil Move
P1 Motorsport
2 : 15.062
min
RUS
11.
Brendon Hartley
Gravity-Charouz
2 : 15.190
min
NZ
12.
Daniel Zampieri
BVM Target
2 : 15.239
min
I
13.
Sergio Canamasas
BVM Target
2 : 15.579
min
E
14.
Anton Nebylitskiy
KMP Group
2 : 15.641
min
RUS
15.
Oliver Webb
Pons Racing
2 : 15.647
min
GB
16.
Stéphane Richelmi
Draco Racing
2 : 15.721
min
MC
17.
Kevin Korjus
Tech1
2 : 15.811
min
EST
18.
André Negrao
Draco Racing
2 : 15.867
min
BR
19.
Sten Pentus
Espilon Euskadi
2 : 15.925
min
EST
20.
Daniel McKenzie
Comtec
2 : 15.950
min
GB
21.
Fairuz Fauzy
Mofaz
2 : 16.147
min
MAL
22.
Walter Grubmuller
P1 Motorsport
2 : 16.255
min
A
23.
Arthur Pic
Tech1
2 : 16.323
min
F
24.
Jan Charouz
Gravity-Charouz
2 : 16.513
min
CZ
25.
Cesar Ramos
Fortec
2 : 16.994
min
BR
26.
Nathanaël Berthon
ISR
2 : 17.006
min
NL
Jean Eric Vergne
PAUL RICARD
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.