na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Aragon
2.
Aragon 2
3.
Spa
4.
Spa 2
5.
Monza
6.
Monza 2
7.
Monte Carlo
8.
Nürburgring
9.
Nürburgring 2
10.
Hungaroring
11.
Hungaroring 2
12.
Silverstone
13.
Silverstone 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Catalunya
17.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Aragon
2. Aragon
KWALIFIKACJE
Aragon, Alcaniz
Długość: 5344 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Cesar Ramos
Fortec
1 : 43.168
min
BR
2.
Kevin Korjus
Tech1
1 : 43.284
min
EST
3.
Albert Costa
Espilon Euskadi
1 : 43.294
min
E
4.
Nelson Panciatici
KMP Group
1 : 43.346
min
F
5.
Daniil Move
P1 Motorsport
1 : 43.404
min
RUS
6.
Brendon Hartley
Gravity-Charouz
1 : 43.477
min
NZ
7.
Robert Wickens
Carlin
1 : 43.486
min
CDN
8.
Alexander Rossi
Fortec
1 : 43.516
min
USA
9.
Nathanaël Berthon
ISR
1 : 43.573
min
NL
10.
Daniel Zampieri
BVM Target
1 : 43.587
min
I
11.
Stéphane Richelmi
Draco Racing
1 : 43.667
min
MC
12.
Chris van der Drift
Mofaz
1 : 43.740
min
NZ
13.
Arthur Pic
Tech1
1 : 43.740
min
F
14.
Jean Eric Vergne
Carlin
1 : 43.742
min
F
15.
Jan Charouz
Gravity-Charouz
1 : 43.812
min
CZ
16.
Lewis Williamson
ISR
1 : 43.815
min
GB
17.
Anton Nebylitskiy
KMP Group
1 : 43.898
min
RUS
18.
Daniel McKenzie
Comtec
1 : 43.966
min
GB
19.
Jake Rosenzweig
Mofaz
1 : 44.017
min
USA
20.
Walter Grubmuller
P1 Motorsport
1 : 44.089
min
A
21.
André Negrao
Draco Racing
1 : 44.131
min
BR
22.
Oliver Webb
Pons Racing
1 : 44.167
min
GB
23.
Sergio Canamasas
BVM Target
1 : 44.186
min
E
24.
Daniel de Jong
Comtec
1 : 44.265
min
NL
25.
Sten Pentus
Espilon Euskadi
1 : 44.570
min
EST
26.
Dominic Storey
Pons Racing
1 : 44.612
min
NZ
Cesar Ramos
ARAGON
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.