na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Aragon
2.
Aragon 2
3.
Spa
4.
Spa 2
5.
Monza
6.
Monza 2
7.
Monte Carlo
8.
Nürburgring
9.
Nürburgring 2
10.
Hungaroring
11.
Hungaroring 2
12.
Silverstone
13.
Silverstone 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Catalunya
17.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Aragon
1. Aragon
KWALIFIKACJE
Aragon, Alcaniz
Długość: 5344 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Robert Wickens
Carlin
1 : 42.901
min
CDN
2.
Alexander Rossi
Fortec
1 : 42.930
min
USA
3.
Daniil Move
P1 Motorsport
1 : 43.021
min
RUS
4.
Sergio Canamasas
BVM Target
1 : 43.028
min
E
5.
Kevin Korjus
Tech1
1 : 43.066
min
EST
6.
Nelson Panciatici
KMP Group
1 : 43.134
min
F
7.
Albert Costa
Espilon Euskadi
1 : 43.288
min
E
8.
Brendon Hartley
Gravity-Charouz
1 : 43.301
min
NZ
9.
Walter Grubmuller
P1 Motorsport
1 : 43.305
min
A
10.
Lewis Williamson
ISR
1 : 43.407
min
GB
11.
Sten Pentus
Espilon Euskadi
1 : 43.435
min
EST
12.
Daniel Zampieri
BVM Target
1 : 43.448
min
I
13.
Arthur Pic
Tech1
1 : 43.462
min
F
14.
Chris van der Drift
Mofaz
1 : 43.464
min
NZ
15.
Jean Eric Vergne
Carlin
1 : 43.513
min
F
16.
Cesar Ramos
Fortec
1 : 43.526
min
BR
17.
Stéphane Richelmi
Draco Racing
1 : 43.560
min
MC
18.
Jake Rosenzweig
Mofaz
1 : 43.683
min
USA
19.
Anton Nebylitskiy
KMP Group
1 : 43.690
min
RUS
20.
André Negrao
Draco Racing
1 : 43.750
min
BR
21.
Jan Charouz
Gravity-Charouz
1 : 43.824
min
CZ
22.
Oliver Webb
Pons Racing
1 : 43.858
min
GB
23.
Nathanaël Berthon
ISR
1 : 43.991
min
NL
24.
Daniel McKenzie
Comtec
1 : 44.032
min
GB
25.
Daniel de Jong
Comtec
1 : 44.134
min
NL
26.
Dominic Storey
Pons Racing
1 : 44.195
min
NZ
Robert Wickens
ARAGON
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.