na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Aragon
2.
Aragon 2
3.
Spa
4.
Spa 2
5.
Monza
6.
Monza 2
7.
Monte Carlo
8.
Nürburgring
9.
Nürburgring 2
10.
Hungaroring
11.
Hungaroring 2
12.
Silverstone
13.
Silverstone 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Catalunya
17.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Silverstone
13. Silverstone
KWALIFIKACJE
Silverstone, Northampton
Długość: 5900 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Robert Wickens
Carlin
1 : 45.379
min
CDN
2.
Jean Eric Vergne
Carlin
1 : 45.660
min
F
3.
Nathanaël Berthon
ISR
1 : 45.704
min
NL
4.
Daniel Ricciardo
ISR
1 : 45.910
min
AUS
5.
Albert Costa
Espilon Euskadi
1 : 45.970
min
E
6.
Alexander Rossi
Fortec
1 : 45.983
min
USA
7.
Brendon Hartley
Gravity-Charouz
1 : 46.073
min
NZ
8.
Kevin Korjus
Tech1
1 : 46.100
min
EST
9.
Jake Rosenzweig
Mofaz
1 : 46.197
min
USA
10.
Cesar Ramos
Fortec
1 : 46.226
min
BR
11.
Jan Charouz
Gravity-Charouz
1 : 46.237
min
CZ
12.
Walter Grubmuller
P1 Motorsport
1 : 46.277
min
A
13.
Oliver Webb
Pons Racing
1 : 46.355
min
GB
14.
Daniel Zampieri
BVM Target
1 : 46.463
min
I
15.
Nick Yelloly
Pons Racing
1 : 46.469
min
GB
16.
Sten Pentus
Espilon Euskadi
1 : 46.683
min
EST
17.
Anton Nebylitskiy
KMP Group
1 : 46.692
min
RUS
18.
André Negrao
Draco Racing
1 : 46.808
min
BR
19.
Daniil Move
P1 Motorsport
1 : 46.836
min
RUS
20.
Daniel McKenzie
Comtec
1 : 46.843
min
GB
21.
Nelson Panciatici
KMP Group
1 : 46.871
min
F
22.
Fairuz Fauzy
Mofaz
1 : 46.877
min
MAL
23.
Arthur Pic
Tech1
1 : 47.133
min
F
24.
Daniel de Jong
Comtec
1 : 47.296
min
NL
25.
Stéphane Richelmi
Draco Racing
1 : 47.640
min
MC
26.
Sergio Canamasas
BVM Target
1 : 55.908
min
E
Robert Wickens
SILVERSTONE
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.