na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Aragon
2.
Aragon 2
3.
Spa
4.
Spa 2
5.
Monza
6.
Monza 2
7.
Monte Carlo
8.
Nürburgring
9.
Nürburgring 2
10.
Hungaroring
11.
Hungaroring 2
12.
Silverstone
13.
Silverstone 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Catalunya
17.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Monza
6. Monza
KWALIFIKACJE
Monza, Monza
Długość: 5793 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Robert Wickens
Carlin
1 : 36.870
min
CDN
2.
Daniel Ricciardo
ISR
1 : 37.040
min
AUS
3.
Jean Eric Vergne
Carlin
1 : 37.122
min
F
4.
Kevin Korjus
Tech1
1 : 37.140
min
EST
5.
Albert Costa
Espilon Euskadi
1 : 37.175
min
E
6.
Arthur Pic
Tech1
1 : 37.191
min
F
7.
Alexander Rossi
Fortec
1 : 37.195
min
USA
8.
Sergio Canamasas
BVM Target
1 : 37.252
min
E
9.
Cesar Ramos
Fortec
1 : 37.316
min
BR
10.
Brendon Hartley
Gravity-Charouz
1 : 37.366
min
NZ
11.
Nathanaël Berthon
ISR
1 : 37.378
min
NL
12.
Daniil Move
P1 Motorsport
1 : 37.436
min
RUS
13.
Stéphane Richelmi
Draco Racing
1 : 37.452
min
MC
14.
Oliver Webb
Pons Racing
1 : 37.649
min
GB
15.
Anton Nebylitskiy
KMP Group
1 : 37.714
min
RUS
16.
Chris van der Drift
Mofaz
1 : 37.788
min
NZ
17.
Jan Charouz
Gravity-Charouz
1 : 37.819
min
CZ
18.
Sten Pentus
Espilon Euskadi
1 : 37.839
min
EST
19.
Nelson Panciatici
KMP Group
1 : 37.847
min
F
20.
Walter Grubmuller
P1 Motorsport
1 : 37.876
min
A
21.
Daniel McKenzie
Comtec
1 : 37.964
min
GB
22.
Daniel de Jong
Comtec
1 : 38.155
min
NL
23.
André Negrao
Draco Racing
1 : 38.199
min
BR
24.
Jake Rosenzweig
Mofaz
1 : 38.301
min
USA
25.
Filip Salaquarda
Pons Racing
1 : 38.394
min
CZ
26.
Daniel Zampieri
BVM Target
1 : 38.415
min
I
Robert Wickens
MONZA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.