na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Aragon
2.
Aragon 2
3.
Spa
4.
Spa 2
5.
Monza
6.
Monza 2
7.
Monte Carlo
8.
Nürburgring
9.
Nürburgring 2
10.
Hungaroring
11.
Hungaroring 2
12.
Silverstone
13.
Silverstone 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Catalunya
17.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Silverstone
12. Silverstone
KWALIFIKACJE
Silverstone, Northampton
Długość: 5900 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Robert Wickens
Carlin
1 : 45.015
min
CDN
2.
Alexander Rossi
Fortec
1 : 45.410
min
USA
3.
Daniel Ricciardo
ISR
1 : 45.635
min
AUS
4.
Nathanaël Berthon
ISR
1 : 45.738
min
NL
5.
Albert Costa
Espilon Euskadi
1 : 45.781
min
E
6.
Nick Yelloly
Pons Racing
1 : 45.820
min
GB
7.
Jean Eric Vergne
Carlin
1 : 45.898
min
F
8.
Sten Pentus
Espilon Euskadi
1 : 46.027
min
EST
9.
Walter Grubmuller
P1 Motorsport
1 : 46.032
min
A
10.
Cesar Ramos
Fortec
1 : 46.038
min
BR
11.
Jan Charouz
Gravity-Charouz
1 : 46.076
min
CZ
12.
Oliver Webb
Pons Racing
1 : 46.087
min
GB
13.
Kevin Korjus
Tech1
1 : 46.147
min
EST
14.
Daniel Zampieri
BVM Target
1 : 46.358
min
I
15.
Sergio Canamasas
BVM Target
1 : 46.436
min
E
16.
Nelson Panciatici
KMP Group
1 : 46.470
min
F
17.
Fairuz Fauzy
Mofaz
1 : 46.568
min
MAL
18.
Anton Nebylitskiy
KMP Group
1 : 46.607
min
RUS
19.
Jake Rosenzweig
Mofaz
1 : 46.692
min
USA
20.
André Negrao
Draco Racing
1 : 46.750
min
BR
21.
Stéphane Richelmi
Draco Racing
1 : 46.864
min
MC
22.
Daniil Move
P1 Motorsport
1 : 46.888
min
RUS
23.
Arthur Pic
Tech1
1 : 47.099
min
F
24.
Daniel de Jong
Comtec
1 : 47.264
min
NL
25.
Daniel McKenzie
Comtec
1 : 47.340
min
GB
26.
Brendon Hartley
Gravity-Charouz
0 : 00.000
min
NZ
Robert Wickens
SILVERSTONE
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.