na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Aragon
2.
Aragon 2
3.
Spa
4.
Spa 2
5.
Monza
6.
Monza 2
7.
Monte Carlo
8.
Nürburgring
9.
Nürburgring 2
10.
Hungaroring
11.
Hungaroring 2
12.
Silverstone
13.
Silverstone 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Catalunya
17.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Spa
4. Spa
KWALIFIKACJE
Spa, Spa-Francorchamps
Długość: 6973 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Jean Eric Vergne
Carlin
2 : 02.394
min
F
2.
Daniel Zampieri
BVM Target
2 : 02.632
min
I
3.
Robert Wickens
Carlin
2 : 02.812
min
CDN
4.
Chris van der Drift
Mofaz
2 : 02.814
min
NZ
5.
Walter Grubmuller
P1 Motorsport
2 : 02.899
min
A
6.
Cesar Ramos
Fortec
2 : 02.952
min
BR
7.
Daniel Ricciardo
ISR
2 : 02.954
min
AUS
8.
Nelson Panciatici
KMP Group
2 : 03.023
min
F
9.
Anton Nebylitskiy
KMP Group
2 : 03.116
min
RUS
10.
Kevin Korjus
Tech1
2 : 03.161
min
EST
11.
Albert Costa
Espilon Euskadi
2 : 03.177
min
E
12.
Brendon Hartley
Gravity-Charouz
2 : 03.278
min
NZ
13.
Jake Rosenzweig
Mofaz
2 : 03.341
min
USA
14.
Nathanaël Berthon
ISR
2 : 03.509
min
NL
15.
Alexander Rossi
Fortec
2 : 03.513
min
USA
16.
Arthur Pic
Tech1
2 : 03.590
min
F
17.
Daniil Move
P1 Motorsport
2 : 03.684
min
RUS
18.
Sten Pentus
Espilon Euskadi
2 : 03.735
min
EST
19.
Oliver Webb
Pons Racing
2 : 03.813
min
GB
20.
Jan Charouz
Gravity-Charouz
2 : 03.829
min
CZ
21.
Sergio Canamasas
BVM Target
2 : 03.849
min
E
22.
André Negrao
Draco Racing
2 : 03.891
min
BR
23.
Stéphane Richelmi
Draco Racing
2 : 03.901
min
MC
24.
Daniel McKenzie
Comtec
2 : 04.029
min
GB
25.
Jean-Karl Vernay
Pons Racing
2 : 04.251
min
F
26.
Daniel de Jong
Comtec
2 : 04.943
min
NL
Jean Eric Vergne
SPA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.