na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Aragon
2.
Aragon 2
3.
Spa
4.
Spa 2
5.
Monza
6.
Monza 2
7.
Monte Carlo
8.
Nürburgring
9.
Nürburgring 2
10.
Hungaroring
11.
Hungaroring 2
12.
Silverstone
13.
Silverstone 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Catalunya
17.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Catalunya
17. Catalunya
KWALIFIKACJE
Catalunya, Barcelona
Długość: 4655 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Albert Costa
Espilon Euskadi
1 : 32.343
min
E
2.
Robert Wickens
Carlin
1 : 32.599
min
CDN
3.
Anton Nebylitskiy
KMP Group
1 : 32.899
min
RUS
4.
Nick Yelloly
Pons Racing
1 : 32.951
min
GB
5.
Jean Eric Vergne
Carlin
1 : 33.096
min
F
6.
Daniel Zampieri
BVM Target
1 : 33.212
min
I
7.
Alexander Rossi
Fortec
1 : 33.243
min
USA
8.
Nathanaël Berthon
ISR
1 : 33.296
min
NL
9.
Stéphane Richelmi
Draco Racing
1 : 33.390
min
MC
10.
Sergio Canamasas
BVM Target
1 : 33.403
min
E
11.
Daniel de Jong
Comtec
1 : 33.460
min
NL
12.
Kevin Korjus
Tech1
1 : 33.462
min
EST
13.
Brendon Hartley
Gravity-Charouz
1 : 33.482
min
NZ
14.
Walter Grubmuller
P1 Motorsport
1 : 33.507
min
A
15.
Daniil Move
P1 Motorsport
1 : 33.563
min
RUS
16.
Fairuz Fauzy
Mofaz
1 : 33.632
min
MAL
17.
Oliver Webb
Pons Racing
1 : 33.661
min
GB
18.
Nelson Panciatici
KMP Group
1 : 33.740
min
F
19.
Cesar Ramos
Fortec
1 : 33.784
min
BR
20.
Adrian Tambay
Draco Racing
1 : 33.803
min
F
21.
Lewis Williamson
ISR
1 : 33.818
min
GB
22.
Jake Rosenzweig
Mofaz
1 : 33.835
min
USA
23.
Arthur Pic
Tech1
1 : 33.936
min
F
24.
Jan Charouz
Gravity-Charouz
1 : 33.943
min
CZ
25.
Sten Pentus
Espilon Euskadi
1 : 34.097
min
EST
26.
Daniel McKenzie
Comtec
1 : 34.351
min
GB
Albert Costa
CATALUNYA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.