na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Aragon
2.
Aragon 2
3.
Spa
4.
Spa 2
5.
Monza
6.
Monza 2
7.
Monte Carlo
8.
Nürburgring
9.
Nürburgring 2
10.
Hungaroring
11.
Hungaroring 2
12.
Silverstone
13.
Silverstone 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Catalunya
17.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Monte Carlo
7. Monte Carlo
KWALIFIKACJE
Monte Carlo, Monte Carlo
Długość: 3340 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Daniel Ricciardo
ISR
1 : 26.427
min
AUS
2.
Brendon Hartley
Gravity-Charouz
1 : 26.464
min
NZ
3.
Robert Wickens
Carlin
1 : 27.075
min
CDN
4.
Alexander Rossi
Fortec
1 : 26.469
min
USA
5.
Kevin Korjus
Tech1
1 : 27.098
min
EST
6.
Albert Costa
Espilon Euskadi
1 : 26.743
min
E
7.
Nelson Panciatici
KMP Group
1 : 27.288
min
F
8.
Jan Charouz
Gravity-Charouz
1 : 26.816
min
CZ
9.
Arthur Pic
Tech1
1 : 27.487
min
F
10.
Anton Nebylitskiy
KMP Group
1 : 27.176
min
RUS
11.
Jean Eric Vergne
Carlin
1 : 27.537
min
F
12.
Adrian Tambay
Pons Racing
1 : 27.458
min
F
13.
Jake Rosenzweig
Mofaz
1 : 27.658
min
USA
14.
Walter Grubmuller
P1 Motorsport
1 : 27.611
min
A
15.
André Negrao
Draco Racing
1 : 27.930
min
BR
16.
Chris van der Drift
Mofaz
1 : 27.757
min
NZ
17.
Daniel Zampieri
BVM Target
1 : 28.430
min
I
18.
Sten Pentus
Espilon Euskadi
1 : 27.783
min
EST
19.
Nathanaël Berthon
ISR
1 : 28.447
min
NL
20.
Daniil Move
P1 Motorsport
1 : 27.871
min
RUS
21.
Sergio Canamasas
BVM Target
1 : 28.536
min
E
22.
Stéphane Richelmi
Draco Racing
1 : 28.017
min
MC
23.
Cesar Ramos
Fortec
1 : 28.697
min
BR
24.
Oliver Webb
Pons Racing
1 : 28.824
min
GB
25.
Daniel de Jong
Comtec
1 : 30.144
min
NL
26.
Daniel McKenzie
Comtec
1 : 29.152
min
GB
Daniel Ricciardo
MONTE CARLO
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.