na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2011
Sezon 2011
+
--
1.
Aragon
2.
Aragon 2
3.
Spa
4.
Spa 2
5.
Monza
6.
Monza 2
7.
Monte Carlo
8.
Nürburgring
9.
Nürburgring 2
10.
Hungaroring
11.
Hungaroring 2
12.
Silverstone
13.
Silverstone 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Catalunya
17.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Paul Ricard
14. Paul Ricard
KWALIFIKACJE
Paul Ricard, Le Castellet
Długość: 5842 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Jean Eric Vergne
Carlin
1 : 51.423
min
F
2.
Albert Costa
Espilon Euskadi
1 : 51.446
min
E
3.
Brendon Hartley
Gravity-Charouz
1 : 51.506
min
NZ
4.
Robert Wickens
Carlin
1 : 51.545
min
CDN
5.
Alexander Rossi
Fortec
1 : 51.586
min
USA
6.
Daniel Ricciardo
ISR
1 : 51.745
min
AUS
7.
Jake Rosenzweig
Mofaz
1 : 51.888
min
USA
8.
Sten Pentus
Espilon Euskadi
1 : 51.892
min
EST
9.
Daniil Move
P1 Motorsport
1 : 52.045
min
RUS
10.
Kevin Korjus
Tech1
1 : 52.108
min
EST
11.
Nathanaël Berthon
ISR
1 : 52.137
min
NL
12.
Daniel Zampieri
BVM Target
1 : 52.178
min
I
13.
Cesar Ramos
Fortec
1 : 52.202
min
BR
14.
Oliver Webb
Pons Racing
1 : 52.207
min
GB
15.
Jan Charouz
Gravity-Charouz
1 : 52.247
min
CZ
16.
Sergio Canamasas
BVM Target
1 : 52.346
min
E
17.
Walter Grubmuller
P1 Motorsport
1 : 52.357
min
A
18.
Nick Yelloly
Pons Racing
1 : 52.358
min
GB
19.
André Negrao
Draco Racing
1 : 52.391
min
BR
20.
Stéphane Richelmi
Draco Racing
1 : 52.509
min
MC
21.
Nelson Panciatici
KMP Group
1 : 52.548
min
F
22.
Fairuz Fauzy
Mofaz
1 : 52.657
min
MAL
23.
Arthur Pic
Tech1
1 : 52.865
min
F
24.
Anton Nebylitskiy
KMP Group
1 : 52.930
min
RUS
25.
Daniel de Jong
Comtec
1 : 53.113
min
NL
26.
Daniel McKenzie
Comtec
1 : 53.253
min
GB
Jean Eric Vergne
PAUL RICARD
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2011
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.