na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2013
Sezon 2013
+
--
1.
Monza
2.
Monza 2
3.
Aragon
4.
Aragon 2
5.
Monte Carlo
6.
Spa
7.
Spa 2
8.
Moscow
9.
Moscow 2
10.
A1-Ring
11.
A1-Ring 2
12.
Hungaroring
13.
Hungaroring 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Catalunya
17.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Moscow
9. Moscow
KWALIFIKACJE
Moscow, Moscow
Długość: 3931 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Stoffel Vandoorne
Fortec
1 : 20.025
min
B
2.
Will Stevens
Strakka Racing
1 : 20.440
min
GB
3.
Kevin Magnussen
DAMS
1 : 20.472
min
DK
4.
Nico Müller
Draco Racing
1 : 20.475
min
CH
5.
Oliver Webb
Fortec
1 : 20.490
min
GB
6.
Sergey Sirotkin
ISR
1 : 20.528
min
RUS
7.
André Negrao
Draco Racing
1 : 20.552
min
BR
8.
Christopher Zanella
ISR
1 : 20.639
min
CH
9.
Mikhail Aleshin
Tech1
1 : 20.643
min
RUS
10.
Daniil Move
Comtec
1 : 20.661
min
RUS
11.
Pietro Fantin
Arden
1 : 20.713
min
BR
12.
Matias Laine
Strakka Racing
1 : 20.720
min
FIN
13.
Antonio Felix da Costa
Arden
1 : 20.809
min
P
14.
Nigel Melker
Tech1
1 : 20.952
min
NL
15.
William Buller
ZETA Corse
1 : 21.109
min
GB
16.
Norman Nato
DAMS
1 : 21.177
min
F
17.
Marco Sorensen
Gravity-Charouz
1 : 21.326
min
DK
18.
Zoel Amberg
Pons Racing
1 : 21.487
min
CH
19.
Marlon Stockinger
Gravity-Charouz
1 : 21.496
min
CH
20.
Jazeman Jaafar
Carlin
1 : 21.691
min
MAL
21.
Nikolay Martsenko
Pons Racing
1 : 21.855
min
RUS
22.
Mihai Marinescu
ZETA Corse
1 : 21.996
min
RO
23.
Arthur Pic
AV Formula
1 : 22.016
min
F
24.
Carlos Huertas
Carlin
1 : 22.139
min
CO
25.
Yann Cunha
AV Formula
1 : 22.381
min
BR
26.
Luca Foresti
Comtec
0 : 00.000
min
BR
Nie startował w wyścigu:
26.
Luca Foresti
Comtec
0 : 00.000
min
Stoffel Vandoorne
MOSCOW
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2013
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.