na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2013
Sezon 2013
+
--
1.
Monza
2.
Monza 2
3.
Aragon
4.
Aragon 2
5.
Monte Carlo
6.
Spa
7.
Spa 2
8.
Moscow
9.
Moscow 2
10.
A1-Ring
11.
A1-Ring 2
12.
Hungaroring
13.
Hungaroring 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Catalunya
17.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Paul Ricard
15. Paul Ricard
KWALIFIKACJE
Paul Ricard, Le Castellet
Długość: 5842 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Kevin Magnussen
DAMS
1 : 48.042
min
DK
2.
Marco Sorensen
Gravity-Charouz
1 : 48.351
min
DK
3.
Nico Müller
Draco Racing
1 : 48.423
min
CH
4.
Antonio Felix da Costa
Arden
1 : 48.501
min
P
5.
Nigel Melker
Tech1
1 : 48.524
min
NL
6.
Norman Nato
DAMS
1 : 48.620
min
F
7.
Stoffel Vandoorne
Fortec
1 : 48.638
min
B
8.
William Buller
ZETA Corse
1 : 48.767
min
GB
9.
Arthur Pic
AV Formula
1 : 48.834
min
F
10.
Marlon Stockinger
Gravity-Charouz
1 : 48.956
min
CH
11.
Will Stevens
Strakka Racing
1 : 48.968
min
GB
12.
Mikhail Aleshin
Tech1
1 : 49.004
min
RUS
13.
Nikolay Martsenko
Pons Racing
1 : 49.017
min
RUS
14.
André Negrao
Draco Racing
1 : 49.047
min
BR
15.
Zoel Amberg
Pons Racing
1 : 49.075
min
CH
16.
Matias Laine
Strakka Racing
1 : 49.112
min
FIN
17.
Luca Foresti
Comtec
1 : 49.192
min
BR
18.
Christopher Zanella
ISR
1 : 49.269
min
CH
19.
Jazeman Jaafar
Carlin
1 : 49.299
min
MAL
20.
Pietro Fantin
Arden
1 : 49.368
min
BR
21.
Sergey Sirotkin
ISR
1 : 49.411
min
RUS
22.
Daniil Move
Comtec
1 : 49.486
min
RUS
23.
Carlos Sainz Jr
ZETA Corse
1 : 49.505
min
E
24.
Carlos Huertas
Carlin
1 : 49.547
min
CO
25.
Yann Cunha
AV Formula
1 : 50.147
min
BR
26.
Oliver Webb
Fortec
1 : 49.823
min
GB
Kevin Magnussen
PAUL RICARD
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2013
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.