na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2013
Sezon 2013
+
--
1.
Monza
2.
Monza 2
3.
Aragon
4.
Aragon 2
5.
Monte Carlo
6.
Spa
7.
Spa 2
8.
Moscow
9.
Moscow 2
10.
A1-Ring
11.
A1-Ring 2
12.
Hungaroring
13.
Hungaroring 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Catalunya
17.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
A1-Ring
10. A1-Ring
KWALIFIKACJE
A1-Ring, Spielberg
Długość: 4326 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Marco Sorensen
Gravity-Charouz
1 : 15.976
min
DK
2.
Kevin Magnussen
DAMS
1 : 16.048
min
DK
3.
Nigel Melker
Tech1
1 : 16.294
min
NL
4.
Will Stevens
Strakka Racing
1 : 16.363
min
GB
5.
Arthur Pic
AV Formula
1 : 16.377
min
F
6.
Stoffel Vandoorne
Fortec
1 : 16.527
min
B
7.
Antonio Felix da Costa
Arden
1 : 16.616
min
P
8.
Nikolay Martsenko
Pons Racing
1 : 16.759
min
RUS
9.
Norman Nato
DAMS
1 : 16.764
min
F
10.
Marlon Stockinger
Gravity-Charouz
1 : 16.777
min
CH
11.
Sergey Sirotkin
ISR
1 : 16.782
min
RUS
12.
William Buller
ZETA Corse
1 : 16.854
min
GB
13.
Carlos Huertas
Carlin
1 : 16.903
min
CO
14.
Nico Müller
Draco Racing
1 : 16.904
min
CH
15.
Yann Cunha
AV Formula
1 : 16.919
min
BR
16.
Christopher Zanella
ISR
1 : 17.069
min
CH
17.
Pietro Fantin
Arden
1 : 17.093
min
BR
18.
André Negrao
Draco Racing
1 : 17.160
min
BR
19.
Zoel Amberg
Pons Racing
1 : 17.339
min
CH
20.
Mikhail Aleshin
Tech1
1 : 17.458
min
RUS
21.
Daniil Move
Comtec
1 : 17.769
min
RUS
22.
Luca Foresti
Comtec
1 : 17.891
min
BR
23.
Riccardo Agostini
ZETA Corse
1 : 17.935
min
I
24.
Matias Laine
Strakka Racing
1 : 18.262
min
FIN
25.
Jazeman Jaafar
Carlin
1 : 19.162
min
MAL
26.
Oliver Webb
Fortec
1 : 17.080
min
GB
Nie startował w wyścigu:
26.
Oliver Webb
Fortec
1 : 17.080
min
Marco Sorensen
A1-RING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2013
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.