na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2013
Sezon 2013
+
--
1.
Monza
2.
Monza 2
3.
Aragon
4.
Aragon 2
5.
Monte Carlo
6.
Spa
7.
Spa 2
8.
Moscow
9.
Moscow 2
10.
A1-Ring
11.
A1-Ring 2
12.
Hungaroring
13.
Hungaroring 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Catalunya
17.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Monte Carlo
5. Monte Carlo
KWALIFIKACJE
Monte Carlo, Monte Carlo
Długość: 3340 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Nico Müller
Draco Racing
1 : 23.453
min
CH
2.
Jazeman Jaafar
Carlin
1 : 23.648
min
MAL
3.
Marco Sorensen
Gravity-Charouz
1 : 23.463
min
DK
4.
Kevin Magnussen
DAMS
1 : 24.219
min
DK
5.
Carlos Sainz Jr
ZETA Corse
1 : 24.417
min
E
6.
Antonio Felix da Costa
Arden
1 : 23.627
min
P
7.
Norman Nato
DAMS
1 : 24.457
min
F
8.
Mikhail Aleshin
Tech1
1 : 23.843
min
RUS
9.
Will Stevens
Strakka Racing
1 : 24.579
min
GB
10.
Stoffel Vandoorne
Fortec
1 : 23.607
min
B
11.
Oliver Webb
Fortec
1 : 23.974
min
GB
12.
Arthur Pic
AV Formula
1 : 24.602
min
F
13.
Nick Yelloly
ZETA Corse
1 : 24.076
min
GB
14.
André Negrao
Draco Racing
1 : 24.783
min
BR
15.
Daniil Move
Comtec
1 : 24.200
min
RUS
16.
Marlon Stockinger
Gravity-Charouz
1 : 24.857
min
CH
17.
Carlos Huertas
Carlin
1 : 24.354
min
CO
18.
Christopher Zanella
ISR
1 : 25.163
min
CH
19.
Sergey Sirotkin
ISR
1 : 24.569
min
RUS
20.
Nikolay Martsenko
Pons Racing
1 : 25.293
min
RUS
21.
Yann Cunha
AV Formula
1 : 25.891
min
BR
22.
Luca Foresti
Comtec
1 : 25.529
min
BR
23.
Pietro Fantin
Arden
1 : 25.901
min
BR
24.
Matias Laine
Strakka Racing
1 : 26.206
min
FIN
25.
Zoel Amberg
Pons Racing
1 : 29.076
min
CH
26.
Nigel Melker
Tech1
1 : 30.285
min
NL
Nico Müller
MONTE CARLO
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2013
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.