na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2013
Sezon 2013
+
--
1.
Monza
2.
Monza 2
3.
Aragon
4.
Aragon 2
5.
Monte Carlo
6.
Spa
7.
Spa 2
8.
Moscow
9.
Moscow 2
10.
A1-Ring
11.
A1-Ring 2
12.
Hungaroring
13.
Hungaroring 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Catalunya
17.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Monza
2. Monza
KWALIFIKACJE
Monza, Monza
Długość: 5793 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Antonio Felix da Costa
Arden
1 : 47.865
min
P
2.
Stoffel Vandoorne
Fortec
1 : 48.252
min
B
3.
:
4.
Sergey Sirotkin
ISR
1 : 48.651
min
RUS
5.
Luca Foresti
Comtec
1 : 48.809
min
BR
6.
Pietro Fantin
Arden
1 : 48.903
min
BR
7.
Will Stevens
Strakka Racing
1 : 48.935
min
GB
8.
Nico Müller
Draco Racing
1 : 48.636
min
CH
9.
Marco Sorensen
Gravity-Charouz
1 : 49.163
min
DK
10.
Norman Nato
DAMS
1 : 49.174
min
F
11.
Oliver Webb
Fortec
1 : 49.205
min
GB
12.
Matias Laine
Strakka Racing
1 : 49.380
min
FIN
13.
Mikhail Aleshin
Tech1
1 : 49.394
min
RUS
14.
Nigel Melker
Tech1
1 : 49.404
min
NL
15.
Daniil Move
Comtec
1 : 49.490
min
RUS
16.
Arthur Pic
AV Formula
1 : 49.585
min
F
17.
André Negrao
Draco Racing
1 : 49.696
min
BR
18.
Jazeman Jaafar
Carlin
1 : 49.761
min
MAL
19.
Christopher Zanella
ISR
1 : 49.796
min
CH
20.
Emmanuel Piget
ZETA Corse
1 : 49.963
min
F
21.
Marlon Stockinger
Gravity-Charouz
1 : 50.037
min
CH
22.
Nikolay Martsenko
Pons Racing
1 : 50.180
min
RUS
23.
Zoel Amberg
Pons Racing
1 : 50.385
min
CH
24.
Carlos Huertas
Carlin
1 : 50.697
min
CO
25.
Yann Cunha
AV Formula
1 : 50.697
min
BR
26.
Mihai Marinescu
ZETA Corse
1 : 51.318
min
RO
27.
:
28.
:
29.
:
30.
:
31.
:
32.
:
33.
Kevin Magnussen
DAMS
1 : 48.527
min
DK
Antonio Felix da Costa
MONZA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2013
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.