na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2013
Sezon 2013
+
--
1.
Monza
2.
Monza 2
3.
Aragon
4.
Aragon 2
5.
Monte Carlo
6.
Spa
7.
Spa 2
8.
Moscow
9.
Moscow 2
10.
A1-Ring
11.
A1-Ring 2
12.
Hungaroring
13.
Hungaroring 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Catalunya
17.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Hungaroring
13. Hungaroring
KWALIFIKACJE
Hungaroring, Budapeszt
Długość: 4381 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Kevin Magnussen
DAMS
1 : 29.412
min
DK
2.
Antonio Felix da Costa
Arden
1 : 29.596
min
P
3.
Stoffel Vandoorne
Fortec
1 : 29.689
min
B
4.
Marco Sorensen
Gravity-Charouz
1 : 29.777
min
DK
5.
Arthur Pic
AV Formula
1 : 29.969
min
F
6.
André Negrao
Draco Racing
1 : 30.158
min
BR
7.
William Buller
ZETA Corse
1 : 30.180
min
GB
8.
Nico Müller
Draco Racing
1 : 30.230
min
CH
9.
Carlos Huertas
Carlin
1 : 30.331
min
CO
10.
Nigel Melker
Tech1
1 : 30.350
min
NL
11.
Oliver Webb
Fortec
1 : 30.391
min
GB
12.
Sergey Sirotkin
ISR
1 : 30.437
min
RUS
13.
Carlos Sainz Jr
ZETA Corse
1 : 30.454
min
E
14.
Marlon Stockinger
Gravity-Charouz
1 : 30.504
min
CH
15.
Christopher Zanella
ISR
1 : 30.540
min
CH
16.
Jazeman Jaafar
Carlin
1 : 30.614
min
MAL
17.
Norman Nato
DAMS
1 : 30.664
min
F
18.
Mikhail Aleshin
Tech1
1 : 30.718
min
RUS
19.
Nikolay Martsenko
Pons Racing
1 : 30.783
min
RUS
20.
Luca Foresti
Comtec
1 : 30.851
min
BR
21.
Daniil Move
Comtec
1 : 31.016
min
RUS
22.
Zoel Amberg
Pons Racing
1 : 31.020
min
CH
23.
Matias Laine
Strakka Racing
1 : 31.048
min
FIN
24.
Pietro Fantin
Arden
1 : 31.210
min
BR
25.
Yann Cunha
AV Formula
1 : 31.649
min
BR
26.
Will Stevens
Strakka Racing
0 : 00.000
min
GB
Kevin Magnussen
HUNGARORING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2013
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.