na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2013
Sezon 2013
+
--
1.
Monza
2.
Monza 2
3.
Aragon
4.
Aragon 2
5.
Monte Carlo
6.
Spa
7.
Spa 2
8.
Moscow
9.
Moscow 2
10.
A1-Ring
11.
A1-Ring 2
12.
Hungaroring
13.
Hungaroring 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Catalunya
17.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Aragon
4. Aragon
KWALIFIKACJE
Aragon, Alcaniz
Długość: 5344 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Norman Nato
DAMS
2 : 12.303
min
F
2.
Carlos Huertas
Carlin
2 : 12.512
min
CO
3.
Sergey Sirotkin
ISR
2 : 12.611
min
RUS
4.
Arthur Pic
AV Formula
2 : 12.896
min
F
5.
Stoffel Vandoorne
Fortec
2 : 13.026
min
B
6.
Will Stevens
Strakka Racing
2 : 13.156
min
GB
7.
Nico Müller
Draco Racing
2 : 13.195
min
CH
8.
André Negrao
Draco Racing
2 : 13.235
min
BR
9.
Antonio Felix da Costa
Arden
2 : 13.683
min
P
10.
Matias Laine
Strakka Racing
2 : 14.315
min
FIN
11.
Mikhail Aleshin
Tech1
2 : 14.677
min
RUS
12.
Christopher Zanella
ISR
2 : 15.195
min
CH
13.
Marco Sorensen
Gravity-Charouz
2 : 15.244
min
DK
14.
Nigel Melker
Tech1
2 : 16.053
min
NL
15.
Pietro Fantin
Arden
2 : 16.617
min
BR
16.
Daniil Move
Comtec
2 : 16.961
min
RUS
17.
Matheo Tuscher
ZETA Corse
2 : 17.226
min
CH
18.
Yann Cunha
AV Formula
2 : 17.877
min
BR
19.
Oliver Webb
Fortec
2 : 18.056
min
GB
20.
Mihai Marinescu
ZETA Corse
2 : 18.715
min
RO
21.
Nikolay Martsenko
Pons Racing
2 : 19.761
min
RUS
22.
Kevin Magnussen
DAMS
0 : 00.000
min
DK
23.
Jazeman Jaafar
Carlin
0 : 00.000
min
MAL
24.
Marlon Stockinger
Gravity-Charouz
0 : 00.000
min
CH
25.
Zoel Amberg
Pons Racing
0 : 00.000
min
CH
26.
Luca Foresti
Comtec
0 : 00.000
min
BR
Nie startował w wyścigu:
24.
Marlon Stockinger
Gravity-Charouz
0 : 00.000
min
Norman Nato
ARAGON
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2013
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.