na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2013
Sezon 2013
+
--
1.
Monza
2.
Monza 2
3.
Aragon
4.
Aragon 2
5.
Monte Carlo
6.
Spa
7.
Spa 2
8.
Moscow
9.
Moscow 2
10.
A1-Ring
11.
A1-Ring 2
12.
Hungaroring
13.
Hungaroring 2
14.
Paul Ricard
15.
Paul Ricard 2
16.
Catalunya
17.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Hungaroring
12. Hungaroring
KWALIFIKACJE
Hungaroring, Budapeszt
Długość: 4381 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
André Negrao
Draco Racing
2 : 04.492
min
BR
2.
Nico Müller
Draco Racing
2 : 05.825
min
CH
3.
Mikhail Aleshin
Tech1
2 : 06.059
min
RUS
4.
Antonio Felix da Costa
Arden
2 : 07.164
min
P
5.
Will Stevens
Strakka Racing
2 : 07.164
min
GB
6.
Sergey Sirotkin
ISR
2 : 07.365
min
RUS
7.
Marlon Stockinger
Gravity-Charouz
2 : 07.970
min
CH
8.
Pietro Fantin
Arden
2 : 08.603
min
BR
9.
Nigel Melker
Tech1
2 : 09.656
min
NL
10.
Matias Laine
Strakka Racing
2 : 10.669
min
FIN
11.
Stoffel Vandoorne
Fortec
2 : 10.716
min
B
12.
Oliver Webb
Fortec
2 : 10.901
min
GB
13.
Daniil Move
Comtec
2 : 10.904
min
RUS
14.
Christopher Zanella
ISR
2 : 10.992
min
CH
15.
Yann Cunha
AV Formula
2 : 11.335
min
BR
16.
Kevin Magnussen
DAMS
2 : 13.485
min
DK
17.
Nikolay Martsenko
Pons Racing
2 : 14.741
min
RUS
18.
Luca Foresti
Comtec
2 : 17.499
min
BR
19.
Marco Sorensen
Gravity-Charouz
2 : 25.760
min
DK
20.
Carlos Sainz Jr
ZETA Corse
0 : 00.000
min
E
21.
William Buller
ZETA Corse
0 : 00.000
min
GB
22.
Carlos Huertas
Carlin
0 : 00.000
min
CO
23.
Zoel Amberg
Pons Racing
0 : 00.000
min
CH
24.
Arthur Pic
AV Formula
0 : 00.000
min
F
25.
Jazeman Jaafar
Carlin
0 : 00.000
min
MAL
26.
Norman Nato
DAMS
0 : 00.000
min
F
André Negrao
HUNGARORING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2013
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.