na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
F3 Open
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2009
Sezon 2009
+
--
1.
Valencia
2.
Valencia 2
3.
Brno
4.
Brno 2
5.
Spa
6.
Spa 2
7.
Brands Hatch
8.
Brands Hatch 2
9.
Donington
10.
Donington 2
11.
Oschersleben
12.
Oschersleben 2
13.
Imola
14.
Imola 2
15.
Catalunya
16.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Brands Hatch
8. Brands Hatch
KWALIFIKACJE
Brands Hatch, Brands Hatch
Długość: 4206 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Andy Soucek
FK-Automotive
1 : 16.947
min
E
2.
Robert Wickens
Red Bull Lukoil
1 : 16.975
min
CDN
3.
Sebastian Hohenthal
Mafi Sweden
1 : 17.108
min
S
4.
Philipp Eng
European Racing
1 : 17.207
min
A
5.
Mirko Bortolotti
Red Bull
1 : 17.299
min
I
6.
Mikhail Aleshin
Red Bull Lukoil
1 : 17.398
min
RUS
7.
Carlos Iaconelli
Iaconelli.com
1 : 17.423
min
BR
8.
Henry Surtees
Surtees
1 : 17.463
min
GB
9.
Natacha Gachnang
Motorex
1 : 17.476
min
CH
10.
Tobias Hegewald
Hegewald
1 : 17.481
min
D
11.
Edoardo Piscopo
Auto Capital
1 : 17.506
min
I
12.
Jason Moore
Olney Tyres
1 : 17.512
min
GB
13.
Henri Karjalainen
Everyman LTC
1 : 17.637
min
FIN
14.
Milos Pavlovic
Bobby Tech
1 : 17.664
min
SER
15.
Kazim Vasiliauskas
Darsena
1 : 17.692
min
LT
16.
Julien Jousse
E Leclerc
1 : 17.709
min
F
17.
Tom Gladdis
Marrache
1 : 17.733
min
GB
18.
Jack Clarke
KSS Design Group
1 : 17.801
min
GB
19.
Nicola de Marco
I.T.A.S Spa
1 : 17.822
min
I
20.
Jolyon Palmer
Comma
1 : 18.084
min
GB
21.
German Sanchez
Go Karts Orihuela
1 : 18.172
min
E
22.
Armaan Ebrahim
JK Racing
1 : 18.247
min
IND
23.
Jens Hoing
HASKAMP AND SG
1 : 18.628
min
D
24.
Pietro Gandolfi
Piscine Laghetto
1 : 19.754
min
I
25.
Alex Brundle
Sen GAC Nasstar
1 : 35.908
min
GB
Andy Soucek
BRANDS HATCH
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2009
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.