na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
F3 Open
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2009
Sezon 2009
+
--
1.
Valencia
2.
Valencia 2
3.
Brno
4.
Brno 2
5.
Spa
6.
Spa 2
7.
Brands Hatch
8.
Brands Hatch 2
9.
Donington
10.
Donington 2
11.
Oschersleben
12.
Oschersleben 2
13.
Imola
14.
Imola 2
15.
Catalunya
16.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Imola
14. Imola
KWALIFIKACJE
Imola, Imola
Długość: 4933 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Robert Wickens
Red Bull Lukoil
1 : 37.401
min
CDN
2.
Mirko Bortolotti
Red Bull
1 : 37.516
min
I
3.
Andy Soucek
FK-Automotive
1 : 37.556
min
E
4.
Milos Pavlovic
Bobby Tech
1 : 37.823
min
SER
5.
Kazim Vasiliauskas
Darsena
1 : 38.002
min
LT
6.
Mikhail Aleshin
Red Bull Lukoil
1 : 38.186
min
RUS
7.
Philipp Eng
European Racing
1 : 38.268
min
A
8.
Tobias Hegewald
Hegewald
1 : 38.436
min
D
9.
Alex Brundle
Sen GAC Nasstar
1 : 38.548
min
GB
10.
Edoardo Piscopo
Auto Capital
1 : 38.560
min
I
11.
Carlos Iaconelli
Iaconelli.com
1 : 38.717
min
BR
12.
Jack Clarke
KSS Design Group
1 : 38.727
min
GB
13.
Julien Jousse
E Leclerc
1 : 38.819
min
F
14.
Henri Karjalainen
Everyman LTC
1 : 38.819
min
FIN
15.
German Sanchez
Go Karts Orihuela
1 : 38.825
min
E
16.
Jolyon Palmer
Comma
1 : 38.972
min
GB
17.
Jason Moore
Olney Tyres
1 : 39.062
min
GB
18.
Tom Gladdis
Marrache
1 : 39.372
min
GB
19.
Sebastian Hohenthal
Mafi Sweden
1 : 39.447
min
S
20.
Jens Hoing
HASKAMP AND SG
1 : 39.496
min
D
21.
Ollie Hancock
Drivers Club
1 : 39.518
min
GB
22.
Nicola de Marco
I.T.A.S Spa
1 : 39.019
min
I
23.
Pietro Gandolfi
Piscine Laghetto
1 : 40.588
min
I
24.
Armaan Ebrahim
JK Racing
1 : 40.654
min
IND
25.
Natacha Gachnang
Motorex
1 : 42.379
min
CH
Robert Wickens
IMOLA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2009
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.