na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
F3 Open
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2009
Sezon 2009
+
--
1.
Valencia
2.
Valencia 2
3.
Brno
4.
Brno 2
5.
Spa
6.
Spa 2
7.
Brands Hatch
8.
Brands Hatch 2
9.
Donington
10.
Donington 2
11.
Oschersleben
12.
Oschersleben 2
13.
Imola
14.
Imola 2
15.
Catalunya
16.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Imola
13. Imola
KWALIFIKACJE
Imola, Imola
Długość: 4933 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Kazim Vasiliauskas
Darsena
1 : 38.468
min
LT
2.
Mirko Bortolotti
Red Bull
1 : 38.781
min
I
3.
Mikhail Aleshin
Red Bull Lukoil
1 : 38.869
min
RUS
4.
Robert Wickens
Red Bull Lukoil
1 : 38.901
min
CDN
5.
Philipp Eng
European Racing
1 : 39.006
min
A
6.
Andy Soucek
FK-Automotive
1 : 39.328
min
E
7.
Sebastian Hohenthal
Mafi Sweden
1 : 39.450
min
S
8.
German Sanchez
Go Karts Orihuela
1 : 39.668
min
E
9.
Julien Jousse
E Leclerc
1 : 39.687
min
F
10.
Edoardo Piscopo
Auto Capital
1 : 39.731
min
I
11.
Nicola de Marco
I.T.A.S Spa
1 : 39.874
min
I
12.
Tobias Hegewald
Hegewald
1 : 39.934
min
D
13.
Natacha Gachnang
Motorex
1 : 39.939
min
CH
14.
Milos Pavlovic
Bobby Tech
1 : 40.068
min
SER
15.
Carlos Iaconelli
Iaconelli.com
1 : 40.244
min
BR
16.
Alex Brundle
Sen GAC Nasstar
1 : 40.249
min
GB
17.
Tom Gladdis
Marrache
1 : 40.281
min
GB
18.
Henri Karjalainen
Everyman LTC
1 : 40.286
min
FIN
19.
Jolyon Palmer
Comma
1 : 40.436
min
GB
20.
Jason Moore
Olney Tyres
1 : 40.568
min
GB
21.
Jack Clarke
KSS Design Group
1 : 40.733
min
GB
22.
Ollie Hancock
Drivers Club
1 : 40.771
min
GB
23.
Jens Hoing
HASKAMP AND SG
1 : 40.990
min
D
24.
Pietro Gandolfi
Piscine Laghetto
1 : 41.202
min
I
25.
Armaan Ebrahim
JK Racing
0 : 00.000
min
IND
Kazim Vasiliauskas
IMOLA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2009
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.