na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
F3 Open
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2009
Sezon 2009
+
--
1.
Valencia
2.
Valencia 2
3.
Brno
4.
Brno 2
5.
Spa
6.
Spa 2
7.
Brands Hatch
8.
Brands Hatch 2
9.
Donington
10.
Donington 2
11.
Oschersleben
12.
Oschersleben 2
13.
Imola
14.
Imola 2
15.
Catalunya
16.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Brno
3. Brno
KWALIFIKACJE
Brno, Brno
Długość: 5403 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Mirko Bortolotti
Red Bull
2 : 03.651
min
I
2.
Henri Karjalainen
Everyman LTC
2 : 03.667
min
FIN
3.
Mikhail Aleshin
Red Bull Lukoil
2 : 03.855
min
RUS
4.
Philipp Eng
European Racing
2 : 03.892
min
A
5.
Carlos Iaconelli
Iaconelli.com
2 : 04.367
min
BR
6.
Tobias Hegewald
Hegewald
2 : 04.389
min
D
7.
Andy Soucek
FK-Automotive
2 : 04.720
min
E
8.
Robert Wickens
Red Bull Lukoil
2 : 05.109
min
CDN
9.
Julien Jousse
E Leclerc
2 : 05.264
min
F
10.
Milos Pavlovic
Bobby Tech
2 : 05.431
min
SER
11.
Tom Gladdis
Marrache
2 : 05.468
min
GB
12.
Kazim Vasiliauskas
Darsena
2 : 05.722
min
LT
13.
Henry Surtees
Surtees
2 : 05.835
min
GB
14.
Jolyon Palmer
Comma
2 : 06.048
min
GB
15.
Jack Clarke
KSS Design Group
2 : 06.110
min
GB
16.
Sebastian Hohenthal
Mafi Sweden
2 : 06.597
min
S
17.
Armaan Ebrahim
JK Racing
2 : 08.272
min
IND
18.
German Sanchez
Go Karts Orihuela
2 : 08.495
min
E
19.
Pietro Gandolfi
Piscine Laghetto
2 : 09.253
min
I
20.
Jason Moore
Olney Tyres
2 : 09.709
min
GB
21.
Alex Brundle
Sen GAC Nasstar
2 : 09.763
min
GB
22.
Jens Hoing
HASKAMP AND SG
2 : 13.190
min
D
23.
Natacha Gachnang
Motorex
2 : 13.784
min
CH
24.
Nicola de Marco
I.T.A.S Spa
2 : 03.484
min
I
25.
Edoardo Piscopo
Auto Capital
2 : 04.251
min
I
Mirko Bortolotti
BRNO
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2009
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.