na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
F3 Open
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2009
Sezon 2009
+
--
1.
Valencia
2.
Valencia 2
3.
Brno
4.
Brno 2
5.
Spa
6.
Spa 2
7.
Brands Hatch
8.
Brands Hatch 2
9.
Donington
10.
Donington 2
11.
Oschersleben
12.
Oschersleben 2
13.
Imola
14.
Imola 2
15.
Catalunya
16.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Valencia
2. Valencia
KWALIFIKACJE
Valencia, Walencja
Długość: 4051 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Robert Wickens
Red Bull Lukoil
1 : 27.488
min
CDN
2.
Andy Soucek
FK-Automotive
1 : 27.613
min
E
3.
Mirko Bortolotti
Red Bull
1 : 27.672
min
I
4.
Nicola de Marco
I.T.A.S Spa
1 : 27.679
min
I
5.
Philipp Eng
European Racing
1 : 27.741
min
A
6.
Mikhail Aleshin
Red Bull Lukoil
1 : 27.772
min
RUS
7.
Carlos Iaconelli
Iaconelli.com
1 : 27.848
min
BR
8.
Kazim Vasiliauskas
Darsena
1 : 27.869
min
LT
9.
Julien Jousse
E Leclerc
1 : 27.872
min
F
10.
Henry Surtees
Surtees
1 : 27.880
min
GB
11.
Edoardo Piscopo
Auto Capital
1 : 27.963
min
I
12.
Tobias Hegewald
Hegewald
1 : 28.100
min
D
13.
Sebastian Hohenthal
Mafi Sweden
1 : 28.243
min
S
14.
Natacha Gachnang
Motorex
1 : 28.253
min
CH
15.
German Sanchez
Go Karts Orihuela
1 : 28.303
min
E
16.
Tom Gladdis
Marrache
1 : 28.360
min
GB
17.
Alex Brundle
Sen GAC Nasstar
1 : 28.654
min
GB
18.
Jack Clarke
KSS Design Group
1 : 28.716
min
GB
19.
Henri Karjalainen
Everyman LTC
1 : 28.811
min
FIN
20.
Armaan Ebrahim
JK Racing
1 : 28.821
min
IND
21.
Jason Moore
Olney Tyres
1 : 28.878
min
GB
22.
Jens Hoing
HASKAMP AND SG
1 : 29.332
min
D
23.
Jolyon Palmer
Comma
1 : 29.355
min
GB
24.
Pietro Gandolfi
Piscine Laghetto
1 : 30.245
min
I
25.
Milos Pavlovic
Bobby Tech
1 : 34.958
min
SER
Robert Wickens
VALENCIA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2009
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.