na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
F3 Open
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2009
Sezon 2009
+
--
1.
Valencia
2.
Valencia 2
3.
Brno
4.
Brno 2
5.
Spa
6.
Spa 2
7.
Brands Hatch
8.
Brands Hatch 2
9.
Donington
10.
Donington 2
11.
Oschersleben
12.
Oschersleben 2
13.
Imola
14.
Imola 2
15.
Catalunya
16.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Oschersleben
11. Oschersleben
KWALIFIKACJE
Oschersleben, Oschersleben
Długość: 3696 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Andy Soucek
FK-Automotive
1 : 20.402
min
E
2.
Mirko Bortolotti
Red Bull
1 : 20.789
min
I
3.
Robert Wickens
Red Bull Lukoil
1 : 20.794
min
CDN
4.
Julien Jousse
E Leclerc
1 : 20.862
min
F
5.
Milos Pavlovic
Bobby Tech
1 : 21.112
min
SER
6.
Kazim Vasiliauskas
Darsena
1 : 21.253
min
LT
7.
Tobias Hegewald
Hegewald
1 : 21.297
min
D
8.
Carlos Iaconelli
Iaconelli.com
1 : 21.335
min
BR
9.
Alex Brundle
Sen GAC Nasstar
1 : 21.407
min
GB
10.
Mikhail Aleshin
Red Bull Lukoil
1 : 21.416
min
RUS
11.
Sebastian Hohenthal
Mafi Sweden
1 : 21.498
min
S
12.
Natacha Gachnang
Motorex
1 : 21.498
min
CH
13.
Nicola de Marco
I.T.A.S Spa
1 : 21.512
min
I
14.
Philipp Eng
European Racing
1 : 21.523
min
A
15.
Jack Clarke
KSS Design Group
1 : 21.572
min
GB
16.
Jens Hoing
HASKAMP AND SG
1 : 21.650
min
D
17.
Edoardo Piscopo
Auto Capital
1 : 21.690
min
I
18.
Jolyon Palmer
Comma
1 : 21.839
min
GB
19.
Henri Karjalainen
Everyman LTC
1 : 21.908
min
FIN
20.
Jason Moore
Olney Tyres
1 : 22.007
min
GB
21.
Armaan Ebrahim
JK Racing
1 : 22.054
min
IND
22.
Ollie Hancock
Drivers Club
1 : 22.440
min
GB
23.
Tom Gladdis
Marrache
1 : 22.908
min
GB
24.
Pietro Gandolfi
Piscine Laghetto
1 : 23.872
min
I
25.
German Sanchez
Go Karts Orihuela
1 : 24.338
min
E
Andy Soucek
OSCHERSLEBEN
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2009
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.