na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
F3 Open
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2009
Sezon 2009
+
--
1.
Valencia
2.
Valencia 2
3.
Brno
4.
Brno 2
5.
Spa
6.
Spa 2
7.
Brands Hatch
8.
Brands Hatch 2
9.
Donington
10.
Donington 2
11.
Oschersleben
12.
Oschersleben 2
13.
Imola
14.
Imola 2
15.
Catalunya
16.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Brands Hatch
7. Brands Hatch
KWALIFIKACJE
Brands Hatch, Brands Hatch
Długość: 4206 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Philipp Eng
European Racing
1 : 17.445
min
A
2.
Andy Soucek
FK-Automotive
1 : 17.458
min
E
3.
Sebastian Hohenthal
Mafi Sweden
1 : 17.462
min
S
4.
Henry Surtees
Surtees
1 : 17.547
min
GB
5.
Mikhail Aleshin
Red Bull Lukoil
1 : 17.660
min
RUS
6.
Kazim Vasiliauskas
Darsena
1 : 17.665
min
LT
7.
Robert Wickens
Red Bull Lukoil
1 : 17.723
min
CDN
8.
Julien Jousse
E Leclerc
1 : 17.749
min
F
9.
Mirko Bortolotti
Red Bull
1 : 17.753
min
I
10.
Milos Pavlovic
Bobby Tech
1 : 17.816
min
SER
11.
Carlos Iaconelli
Iaconelli.com
1 : 17.896
min
BR
12.
Edoardo Piscopo
Auto Capital
1 : 17.931
min
I
13.
Jolyon Palmer
Comma
1 : 17.936
min
GB
14.
Nicola de Marco
I.T.A.S Spa
1 : 18.031
min
I
15.
Henri Karjalainen
Everyman LTC
1 : 18.101
min
FIN
16.
Jack Clarke
KSS Design Group
1 : 18.396
min
GB
17.
Alex Brundle
Sen GAC Nasstar
1 : 18.433
min
GB
18.
Tobias Hegewald
Hegewald
1 : 18.448
min
D
19.
German Sanchez
Go Karts Orihuela
1 : 18.470
min
E
20.
Armaan Ebrahim
JK Racing
1 : 18.483
min
IND
21.
Natacha Gachnang
Motorex
1 : 18.532
min
CH
22.
Tom Gladdis
Marrache
1 : 18.662
min
GB
23.
Jason Moore
Olney Tyres
1 : 18.671
min
GB
24.
Jens Hoing
HASKAMP AND SG
1 : 19.024
min
D
25.
Pietro Gandolfi
Piscine Laghetto
1 : 20.132
min
I
Philipp Eng
BRANDS HATCH
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2009
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.