na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
F3 Open
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2009
Sezon 2009
+
--
1.
Valencia
2.
Valencia 2
3.
Brno
4.
Brno 2
5.
Spa
6.
Spa 2
7.
Brands Hatch
8.
Brands Hatch 2
9.
Donington
10.
Donington 2
11.
Oschersleben
12.
Oschersleben 2
13.
Imola
14.
Imola 2
15.
Catalunya
16.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Catalunya
16. Catalunya
KWALIFIKACJE
Catalunya, Barcelona
Długość: 4655 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Robert Wickens
Red Bull Lukoil
1 : 38.096
min
CDN
2.
Andy Soucek
FK-Automotive
1 : 38.163
min
E
3.
Philipp Eng
European Racing
1 : 38.201
min
A
4.
Nicola de Marco
I.T.A.S Spa
1 : 38.319
min
I
5.
Tobias Hegewald
Hegewald
1 : 38.343
min
D
6.
Kazim Vasiliauskas
Darsena
1 : 38.414
min
LT
7.
Mikhail Aleshin
Red Bull Lukoil
1 : 38.470
min
RUS
8.
Tristan Vautier
Mediaco
1 : 38.488
min
F
9.
Armaan Ebrahim
JK Racing
1 : 38.526
min
IND
10.
Julien Jousse
E Leclerc
1 : 38.607
min
F
11.
Jason Moore
Olney Tyres
1 : 38.624
min
GB
12.
Jolyon Palmer
Comma
1 : 38.810
min
GB
13.
Mirko Bortolotti
Red Bull
1 : 38.840
min
I
14.
Milos Pavlovic
Bobby Tech
1 : 38.888
min
SER
15.
Natacha Gachnang
Motorex
1 : 38.916
min
CH
16.
Tom Gladdis
Marrache
1 : 39.012
min
GB
17.
Alex Brundle
Sen GAC Nasstar
1 : 39.126
min
GB
18.
Jack Clarke
KSS Design Group
1 : 39.310
min
GB
19.
Henri Karjalainen
Everyman LTC
1 : 39.348
min
FIN
20.
Sebastian Hohenthal
Mafi Sweden
1 : 39.803
min
S
21.
Jens Hoing
HASKAMP AND SG
1 : 40.322
min
D
22.
German Sanchez
Go Karts Orihuela
1 : 40.464
min
E
23.
Ollie Hancock
Drivers Club
1 : 40.544
min
GB
24.
Pietro Gandolfi
Piscine Laghetto
1 : 41.765
min
I
Nie startował w wyścigu:
22.
German Sanchez
Go Karts Orihuela
1 : 40.464
min
Robert Wickens
CATALUNYA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2009
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.