na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
F3 Open
Formuła 2
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2009
Sezon 2009
+
--
1.
Valencia
2.
Valencia 2
3.
Brno
4.
Brno 2
5.
Spa
6.
Spa 2
7.
Brands Hatch
8.
Brands Hatch 2
9.
Donington
10.
Donington 2
11.
Oschersleben
12.
Oschersleben 2
13.
Imola
14.
Imola 2
15.
Catalunya
16.
Catalunya 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Oschersleben
12. Oschersleben
KWALIFIKACJE
Oschersleben, Oschersleben
Długość: 3696 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Mikhail Aleshin
Red Bull Lukoil
1 : 22.131
min
RUS
2.
Julien Jousse
E Leclerc
1 : 22.763
min
F
3.
Andy Soucek
FK-Automotive
1 : 22.777
min
E
4.
Mirko Bortolotti
Red Bull
1 : 23.083
min
I
5.
Robert Wickens
Red Bull Lukoil
1 : 23.223
min
CDN
6.
Alex Brundle
Sen GAC Nasstar
1 : 23.268
min
GB
7.
Nicola de Marco
I.T.A.S Spa
1 : 23.380
min
I
8.
Tobias Hegewald
Hegewald
1 : 23.396
min
D
9.
Sebastian Hohenthal
Mafi Sweden
1 : 23.417
min
S
10.
Jason Moore
Olney Tyres
1 : 23.586
min
GB
11.
Kazim Vasiliauskas
Darsena
1 : 24.074
min
LT
12.
Natacha Gachnang
Motorex
1 : 24.349
min
CH
13.
Jens Hoing
HASKAMP AND SG
1 : 24.354
min
D
14.
Edoardo Piscopo
Auto Capital
1 : 25.714
min
I
15.
Carlos Iaconelli
Iaconelli.com
1 : 26.207
min
BR
16.
Henri Karjalainen
Everyman LTC
1 : 26.240
min
FIN
17.
Armaan Ebrahim
JK Racing
1 : 26.366
min
IND
18.
Ollie Hancock
Drivers Club
1 : 26.463
min
GB
19.
German Sanchez
Go Karts Orihuela
1 : 27.471
min
E
20.
Pietro Gandolfi
Piscine Laghetto
1 : 29.730
min
I
21.
Tom Gladdis
Marrache
1 : 31.979
min
GB
22.
Philipp Eng
European Racing
1 : 32.280
min
A
23.
Milos Pavlovic
Bobby Tech
1 : 34.157
min
SER
24.
Jolyon Palmer
Comma
1 : 46.523
min
GB
25.
Jack Clarke
KSS Design Group
1 : 48.361
min
GB
Mikhail Aleshin
OSCHERSLEBEN
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2009
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.