na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2013
Sezon 2013
+
--
1.
Catalunya
2.
Catalunya 2
3.
Valencia
4.
Valencia 2
5.
Silverstone
6.
Silverstone 2
7.
Nürburgring
8.
Nürburgring 2
9.
Hungaroring
10.
Hungaroring 2
11.
Spa
12.
Spa 2
13.
Monza
14.
Monza 2
15.
Yas Marina
16.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Hungaroring
9. Hungaroring
KWALIFIKACJE
Hungaroring, Budapeszt
Długość: 4381 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Aaro Vainio
Koirainen GP
1 : 32.811
min
FIN
2.
Conor Daly
ART GrandPrix
1 : 32.987
min
USA
3.
Daniil Kvyat
Arden
1 : 33.070
min
RUS
4.
Kevin Korjus
Koirainen GP
1 : 33.104
min
EST
5.
Jack Harvey
ART GrandPrix
1 : 33.109
min
GB
6.
Lewis Williamson
Bamboo Engineering
1 : 33.200
min
GB
7.
Melville McKee
Bamboo Engineering
1 : 33.337
min
GB
8.
Carlos Sainz Jr
Arden
1 : 33.345
min
E
9.
Facu Regalia
ART GrandPrix
1 : 33.354
min
RA
10.
Tio Ellinas
Manor
1 : 33.384
min
CY
11.
Robert Visoiu
Arden
1 : 33.439
min
RO
12.
Giovanni Venturini
Trident Racing
1 : 33.582
min
I
13.
Patric Niederhauser
Jenzer
1 : 33.599
min
CH
14.
Alex Fontana
Jenzer
1 : 33.614
min
CH
15.
Nick Yelloly
Carlin
1 : 33.658
min
GB
16.
Dino Zamparelli
Manor
1 : 33.715
min
GB
17.
Patrick Kujala
Koirainen GP
1 : 33.778
min
SF
18.
Eric Lichtenstein
Carlin
1 : 33.800
min
RA
19.
David Fumanelli
Trident Racing
1 : 33.893
min
I
20.
Jimmy Eriksson
Status
1 : 34.089
min
S
21.
Adderly Fong
Status
1 : 34.241
min
CND
22.
Luis Sa Silva
Carlin
1 : 34.952
min
ANG
23.
Emanuele Zonzini
Trident Racing
1 : 35.006
min
RSM
24.
Samin Gómez
Jenzer
1 : 35.491
min
VE
25.
Ryan Cullen
Manor
1 : 36.046
min
GB
26.
Josh Webster
Status
1 : 34.237
min
GB
27.
Carmen Jorda
Bamboo Engineering
1 : 37.246
min
E
Aaro Vainio
HUNGARORING
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2013
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.