na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2013
Sezon 2013
+
--
1.
Catalunya
2.
Catalunya 2
3.
Valencia
4.
Valencia 2
5.
Silverstone
6.
Silverstone 2
7.
Nürburgring
8.
Nürburgring 2
9.
Hungaroring
10.
Hungaroring 2
11.
Spa
12.
Spa 2
13.
Monza
14.
Monza 2
15.
Yas Marina
16.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Silverstone
5. Silverstone
KWALIFIKACJE
Silverstone, Northampton
Długość: 5900 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Kevin Korjus
Koirainen GP
1 : 46.360
min
EST
2.
Jack Harvey
ART GrandPrix
1 : 46.415
min
GB
3.
Facu Regalia
ART GrandPrix
1 : 46.581
min
RA
4.
Alex Fontana
Jenzer
1 : 46.631
min
CH
5.
Carlos Sainz Jr
Arden
1 : 46.649
min
E
6.
Tio Ellinas
Manor
1 : 46.693
min
CY
7.
Daniil Kvyat
Arden
1 : 46.708
min
RUS
8.
Nick Yelloly
Carlin
1 : 46.873
min
GB
9.
Conor Daly
ART GrandPrix
1 : 46.874
min
USA
10.
Patric Niederhauser
Jenzer
1 : 47.126
min
CH
11.
Aaro Vainio
Koirainen GP
1 : 47.223
min
FIN
12.
Adderly Fong
Status
1 : 47.296
min
CND
13.
Giovanni Venturini
Trident Racing
1 : 47.304
min
I
14.
Robert Visoiu
Arden
1 : 47.376
min
RO
15.
Patrick Kujala
Koirainen GP
1 : 47.458
min
SF
16.
Dino Zamparelli
Manor
1 : 47.724
min
GB
17.
David Fumanelli
Trident Racing
1 : 47.725
min
I
18.
Melville McKee
Bamboo Engineering
1 : 47.787
min
GB
19.
Lewis Williamson
Bamboo Engineering
1 : 47.864
min
GB
20.
Luis Sa Silva
Carlin
1 : 47.987
min
ANG
21.
Josh Webster
Status
1 : 48.061
min
GB
22.
Eric Lichtenstein
Carlin
1 : 48.127
min
RA
23.
Jimmy Eriksson
Status
1 : 48.394
min
S
24.
Emanuele Zonzini
Trident Racing
1 : 48.691
min
RSM
25.
Samin Gómez
Jenzer
1 : 49.916
min
VE
26.
Ryan Cullen
Manor
1 : 50.561
min
GB
27.
Carmen Jorda
Bamboo Engineering
1 : 52.019
min
E
Kevin Korjus
SILVERSTONE
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2013
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.