na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2013
Sezon 2013
+
--
1.
Catalunya
2.
Catalunya 2
3.
Valencia
4.
Valencia 2
5.
Silverstone
6.
Silverstone 2
7.
Nürburgring
8.
Nürburgring 2
9.
Hungaroring
10.
Hungaroring 2
11.
Spa
12.
Spa 2
13.
Monza
14.
Monza 2
15.
Yas Marina
16.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Yas Marina
15. Yas Marina
KWALIFIKACJE
Yas Marina, Abu Dhabi
Długość: 5554 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Daniil Kvyat
Arden
1 : 55.473
min
RUS
2.
Nick Yelloly
Carlin
1 : 55.753
min
GB
3.
Kevin Korjus
Koirainen GP
1 : 55.785
min
EST
4.
Alexander Sims
Carlin
1 : 56.221
min
GB
5.
Jack Harvey
ART GrandPrix
1 : 56.265
min
GB
6.
Carlos Sainz Jr
Arden
1 : 56.392
min
E
7.
Conor Daly
ART GrandPrix
1 : 56.442
min
USA
8.
Patric Niederhauser
Jenzer
1 : 56.487
min
CH
9.
Dean Stoneman
Koirainen GP
1 : 56.560
min
GB
10.
Facu Regalia
ART GrandPrix
1 : 56.722
min
RA
11.
Giovanni Venturini
Trident Racing
1 : 56.730
min
I
12.
Tio Ellinas
Manor
1 : 56.928
min
CY
13.
Robert Visoiu
Arden
1 : 57.095
min
RO
14.
Dino Zamparelli
Manor
1 : 57.281
min
GB
15.
Alex Fontana
Jenzer
1 : 57.420
min
CH
16.
Emanuele Zonzini
Trident Racing
1 : 57.445
min
RSM
17.
Patrick Kujala
Koirainen GP
1 : 57.667
min
SF
18.
Jimmy Eriksson
Status
1 : 57.057
min
S
19.
Luis Sa Silva
Carlin
1 : 57.967
min
ANG
20.
Robert Cregan
Trident Racing
1 : 58.040
min
IRL
21.
Josh Webster
Status
1 : 58.115
min
GB
22.
Adderly Fong
Status
1 : 58.328
min
CND
23.
Carmen Jorda
Bamboo Engineering
1 : 59.400
min
E
24.
Ryan Cullen
Manor
1 : 58.804
min
GB
25.
Samin Gómez
Jenzer
1 : 58.522
min
VE
26.
Alice Powell
Bamboo Engineering
1 : 58.553
min
GB
Daniil Kvyat
YAS MARINA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2013
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.