na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2013
Sezon 2013
+
--
1.
Catalunya
2.
Catalunya 2
3.
Valencia
4.
Valencia 2
5.
Silverstone
6.
Silverstone 2
7.
Nürburgring
8.
Nürburgring 2
9.
Hungaroring
10.
Hungaroring 2
11.
Spa
12.
Spa 2
13.
Monza
14.
Monza 2
15.
Yas Marina
16.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Catalunya
1. Catalunya
KWALIFIKACJE
Catalunya, Barcelona
Długość: 4655 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Tio Ellinas
Manor
1 : 34.233
min
CY
2.
Patric Niederhauser
Jenzer
1 : 34.444
min
CH
3.
Conor Daly
ART GrandPrix
1 : 34.810
min
USA
4.
Nick Yelloly
Carlin
1 : 35.111
min
GB
5.
Aaro Vainio
Koirainen GP
1 : 35.183
min
FIN
6.
Facu Regalia
ART GrandPrix
1 : 35.206
min
RA
7.
Daniil Kvyat
Arden
1 : 34.989
min
RUS
8.
Jack Harvey
ART GrandPrix
1 : 35.250
min
GB
9.
Dino Zamparelli
Manor
1 : 35.334
min
GB
10.
Kevin Korjus
Koirainen GP
1 : 34.193
min
EST
11.
David Fumanelli
Trident Racing
1 : 35.376
min
I
12.
Robert Visoiu
Arden
1 : 35.408
min
RO
13.
Alex Fontana
Jenzer
1 : 34.581
min
CH
14.
Jimmy Eriksson
Status
1 : 35.458
min
S
15.
Carlos Sainz Jr
Arden
1 : 34.635
min
E
16.
Giovanni Venturini
Trident Racing
1 : 35.533
min
I
17.
Lewis Williamson
Bamboo Engineering
1 : 35.725
min
GB
18.
Eric Lichtenstein
Carlin
1 : 35.884
min
RA
19.
Adderly Fong
Status
1 : 36.131
min
CND
20.
Luis Sa Silva
Carlin
1 : 36.271
min
ANG
21.
Melville McKee
Bamboo Engineering
1 : 36.464
min
GB
22.
Emanuele Zonzini
Trident Racing
1 : 36.489
min
RSM
23.
Samin Gómez
Jenzer
1 : 36.543
min
VE
24.
Ryan Cullen
Manor
1 : 37.004
min
GB
25.
Josh Webster
Status
1 : 37.030
min
GB
26.
Carmen Jorda
Bamboo Engineering
1 : 38.574
min
E
27.
Patrick Kujala
Koirainen GP
1 : 36.031
min
SF
Tio Ellinas
CATALUNYA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2013
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.