na stronie
w sklepie
BILETY
Formuła 1
GP2
INDY
Le Mans
Touring
Mój start
GP2
GP3
F3 Open
FRenault 3.5
Formuła SAE
Autodrom
Sezon
2013
Sezon 2013
+
--
1.
Catalunya
2.
Catalunya 2
3.
Valencia
4.
Valencia 2
5.
Silverstone
6.
Silverstone 2
7.
Nürburgring
8.
Nürburgring 2
9.
Hungaroring
10.
Hungaroring 2
11.
Spa
12.
Spa 2
13.
Monza
14.
Monza 2
15.
Yas Marina
16.
Yas Marina 2
Wiadomości
Mistrzowie
..
FAQ
Pomoc
Monza
14. Monza
KWALIFIKACJE
Monza, Monza
Długość: 5793 m
KIEROWCA
ZESPÓŁ
CZAS
1.
Patric Niederhauser
Jenzer
0 : P8
min
CH
2.
Jack Harvey
ART GrandPrix
0 : P7
min
GB
3.
Kevin Korjus
Koirainen GP
0 : P6
min
EST
4.
Alexander Sims
Carlin
0 : P5
min
GB
5.
Lewis Williamson
Bamboo Engineering
0 : P4
min
GB
6.
Facu Regalia
ART GrandPrix
0 : P3
min
RA
7.
Nick Yelloly
Carlin
0 : P2
min
GB
8.
Daniil Kvyat
Arden
0 : P1
min
RUS
9.
Carlos Sainz Jr
Arden
0 : P9
min
E
10.
Patrick Kujala
Koirainen GP
0 : P10
min
SF
11.
Giovanni Venturini
Trident Racing
0 : P11
min
I
12.
Melville McKee
Bamboo Engineering
0 : P12
min
GB
13.
Jimmy Eriksson
Status
0 : P13
min
S
14.
Emanuele Zonzini
Trident Racing
0 : P14
min
RSM
15.
David Fumanelli
Trident Racing
0 : P15
min
I
16.
Aaro Vainio
Koirainen GP
0 : P16
min
FIN
17.
Samin Gómez
Jenzer
0 : P17
min
VE
18.
Carmen Jorda
Bamboo Engineering
0 : P18
min
E
19.
Adderly Fong
Status
0 : P19
min
CND
20.
Ryan Cullen
Manor
0 : P20
min
GB
21.
Alex Fontana
Jenzer
0 : P22
min
CH
22.
Robert Visoiu
Arden
0 : P23
min
RO
23.
Conor Daly
ART GrandPrix
0 : P24
min
USA
24.
Tio Ellinas
Manor
0 : P25
min
CY
25.
Josh Webster
Status
0 : P27
min
GB
26.
Luis Sa Silva
Carlin
0 : P21
min
ANG
27.
Dino Zamparelli
Manor
0 : P26
min
GB
Nie startował w wyścigu:
27.
Dino Zamparelli
Manor
0 : P26
min
Patric Niederhauser
MONZA
KWALIFIKACJE
WYNIKI WYŚCIGU
KLASYFIKACJA
SEZON 2013
BILETY F1
HOTEL
PRZELOT
GŁÓWNA
::
O AGENCJI
::
WSPÓŁPRACA
::
FAQ
::
KALENDARZ
::
KONTAKT
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Copyright: Autodrom 2010
Loading Page...
2009
2008
2007
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.